Inlägg: 2405917
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Bra lösning tror jag. Lite kul för mig, jag har Karhunens gamla matchtröja (#33😊)
+ 11
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
#33: Mäktigt! Den tröjan är ju ett MÅSTE att bära när du går på match framöver :)
+ 2
Sv: A proposito de nada
#33: Då kanske han kan låna den så han får en tröja med sitt namn på redan från start...
+ 11