Inlägg: 2543554
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JawKee: Tror att NHL är över för honom, om han inte är beredd att vara typ sjunde, åttonde back i något annat lag nästa säsong. Mest troligt är väl i såna fall att han landar i Schweiz tills vidare, beroende på hur det går för oss. Ett annat lag i SHL är förvisso möjligt, men jag tror att han hellre väljer de kortare resorna och högre lönerna i Alperna i första hand.
+ 4
Sv: A proposito de nada
JawKee: Vi kan bara hoppas att Lucas fortsätter i Nordamerika ett år till och inte gör som Jonas Johansson. Tror inte det är realistiskt att få hem Lucas till Allsvenskan, inte ens om man lockar med roll som förstaback och 30 minuter per match.
+ 10
Kommer han fortsätta att kämpa i AHL eller vända blicken hemåt eller till en annan liga?