Inlägg: 2646809
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: För det första vet du inte vad han har för lön. För det andra så är det pengar han kan låna in spelare som lyfter laget då han verkar var oönskad från tränarstaben. För det tredje så har han riktigt bra statistik i HA och ett säkert kort, någon som borde kännas som en no brainer med tanke på skadeläget. För det fjärde vet du heller inte vad ett lån av honom skulle kosta.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{10375}: HV står knappast och faller med Forsbergs kontrakt, man har nog inte några ekonomiska problem att förstärka laget. Vi pratar om Sveriges kanske rikaste lag, vill dom förstärka nu innan deadline så löser dom det ändå.
+ 1
Sv: A proposito de nada
{10375}: För det första hade jag aldrig skrivit 200k om jag inte hade någorlunda fog för det. Det är MrMadhawks egna ord på Twitter, ”200k isch.”.
Och för det andra var det du som höftade till med att vi skulle kunna betala 100k för ett lån, inte jag.
Jösses vad du ska börja hugga, helt utan anledning dessutom. Är du understimulerad?
Och för det andra var det du som höftade till med att vi skulle kunna betala 100k för ett lån, inte jag.
Jösses vad du ska börja hugga, helt utan anledning dessutom. Är du understimulerad?
+ 15