Inlägg: 2649899
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Sett samtliga avsnitt som släppts. Väldigt fint porträtt av en älskvärd människa!
+ 1
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Har sett alla avsnitten själv och tänkte lägga ut länken igår men glömde bort.
Underbar serie om en äkta supporter, i med- som motgång.
Såg del 4 igår, bortamatch i Töreboda.
Hittar den inte just nu, men ligger väl på YT nånstans.
Samtliga avsnitt rekommenderas å det varmaste...
Underbar serie om en äkta supporter, i med- som motgång.
Såg del 4 igår, bortamatch i Töreboda.
Hittar den inte just nu, men ligger väl på YT nånstans.
Samtliga avsnitt rekommenderas å det varmaste...
+ 4
Apropå den dåliga stämingen som uppstod på forumet nyss så vill jag tipsa om länken nedan för att alla ska bli på bra humör igen. Det är en YT-dokumentär om en en Grums-supporter som föddes med Williams syndrom. Se den! Det finns en del 2 och 3 också, men har inte kommit så långt ännu.