Inlägg: 2693488
Sv: A proposito de nada
Det värsta som kan hända nu är att det infinner sig en känsla av "det här var ju lätt." Då kommer det göra ont i baken.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Helvete vad skönt att täppa till käften på dessa kretiner till Djurgårdare. Nu tar vi andra raka på fredag.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Fick en rolig tanke nu.
OM Brynäs haft exakt samma trupp som man har nu och samma tränarstab och lagmoral/glädje, i SHL
Tror ni att man hade klarat sig från kval då?
OM Brynäs haft exakt samma trupp som man har nu och samma tränarstab och lagmoral/glädje, i SHL
Tror ni att man hade klarat sig från kval då?
+ 1