Inlägg: 2717753
Sv: A proposito de nada
JawKee: Har du någon källa också? Eller är det snacket på stan, det där om Europa alltså?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Verkar legit. Sett det skrivas på flera ställen på twitter. Ingenting är ju självklart bekräftat.
"ryktas att han ska till Europa" var nog kanske lite ambitiöst skrivet av mig. Ändrar det till att det ryktas att det finns tankar på att spela i Europa ;)
"ryktas att han ska till Europa" var nog kanske lite ambitiöst skrivet av mig. Ändrar det till att det ryktas att det finns tankar på att spela i Europa ;)
Länkar:
x.com
x.com
+ 1