Inlägg: 2845221
Sv: A proposito de nada
brunkaren: dålig koll här, är Schroeder på väg ut? Synd isåfall, bäst senast i mina ögon
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Finns ingen här som vet om han är på väg ut eller inte. Det enda vi vet är att han inte förlängt än. Sen är det väl säkert en del här som inte tror att han får förlängt alternativt att han lägger av själv. Han och Indrasis (och kanske Scott) är väl de som kan försvinna av utespelarna.
Enda som är "bekräftat" (Mr Madhawk har sällan fel) är att Ludde försvinner till Växjö.
Enda som är "bekräftat" (Mr Madhawk har sällan fel) är att Ludde försvinner till Växjö.
+ 2