Inlägg: 2871965
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Fy fasen, varje gång vid torsk, känns det som att vakna bakis.. på lördag avgörs allt känns det som.. förlust o läget känns hopplöst, vinst och allt känns möjligt igen..
+ 1
Svarskommentarer
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Efter att ha sovit på saken så är skillnaden ganska tydlig. Luleå spelar med huvudet, fokuserat och noggrannt. Brynäs är inte alls "där". Tålamodet Brynäs haft hittills är borta, man spelar inte smart. Luleå behöver inte anstränga sig speciellt mycket.
+ 5