Inlägg: 2892536
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2025-26
Peja: Minns att du också för nåt år sedan uttryckte oförstående över att folk läste GDs live rapportering från Brynäs träningar. Inse att människor är olika och respektera det - jag gillar att sätta saker i kontext - även om det så bara är en träningsrapport eller en kvälls Brynäs-folkfest. Har inget med ålder att göra.
Antar att Brynäs vill investera i att även närområdena ska känna gemenskap med Brynäs. Långsiktig investering. Ej kortsiktig för en enda matchs intäkter.
ps ta detta inte fel - du är en av dem jag respekterar mest härinne men vi tänker tydligen helt olika i vissa frågor 🙂
Antar att Brynäs vill investera i att även närområdena ska känna gemenskap med Brynäs. Långsiktig investering. Ej kortsiktig för en enda matchs intäkter.
ps ta detta inte fel - du är en av dem jag respekterar mest härinne men vi tänker tydligen helt olika i vissa frågor 🙂
+ 11
Med tanke på det stora intresset för Brynäs tycker jag även att man borde tänka över om träningsmatcherna verkligen ska spelas i olika mindre hålor eller om man ska lägga fler träningsmatcher i Gävle. Tror man skulle kunna locka flera tusen och även för de ytterligare tusentals som kollar framför tvn skulle produktionen bli bättre. Jag tror man skulle kunna locka 3-4 tusen till en träningsmatch i helgen, rent hypotetiskt.