Inlägg: 2892675
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2025-26
Fan vad det måste svida för Linköping ultras att det var så länge sen de vann det ädlaste av priser: silvret.
Det är väl därför de hänger här inne. Den bottenlösa avundsjukan över att Brynäs tagit inte 1 utan 2 silver sen Linköping senast fick stå där i sina euforiska silverglädje.
Jag tror ärligt talat att deras fans är mer avundsjuka på våra två silver än våra 13 SM-guld. De kan liksom inte med känslan över hur det är att ta guld… men att ta tillbaka sitt silver… oj då skulle det vara fest på slätta! Alla 15 supportrar som Cluben har skulle vara där!
Det är väl därför de hänger här inne. Den bottenlösa avundsjukan över att Brynäs tagit inte 1 utan 2 silver sen Linköping senast fick stå där i sina euforiska silverglädje.
Jag tror ärligt talat att deras fans är mer avundsjuka på våra två silver än våra 13 SM-guld. De kan liksom inte med känslan över hur det är att ta guld… men att ta tillbaka sitt silver… oj då skulle det vara fest på slätta! Alla 15 supportrar som Cluben har skulle vara där!
+ 21
Tror ingen här inne trodde att Vrana skulle spela för Brynäs. Det är liksom ingen spelare vi var ute efter.
Kul med Vrana till Linköping. Så länge klubbens fans också klarar er igenom en säsong utan att stå och lobba spottloskor på bortasupportrar och inte håna människor som dött så kan det bli en minnesvärd säsong för Linköping. Kanske ett nytt silver till och med?