Inlägg: 2954324
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Witkowski och Bertilsson boxar ut väldigt fint!
Everberg, ständig pajas!
Everberg, ständig pajas!
+ 3
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Så länge jag minns så har både Rögle spelare och Ängelholms publiken gapat efter utvisningar. Man har tydligen intr fattat att det är en fysisk sport
+ 2
Sv: A proposito de nada
Gillar grinigheten i matcherna mot Rögle. Men vi alla vet ju att det är för att Rögle spelarna förstärker konstant.
+ 1