Inlägg: 2982386
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skiter i utvisningen just nu. 3 backar borta redan, en 4de vore inte bra.
Hur långt bort är Norlinder förresten?
Hur långt bort är Norlinder förresten?
+ 3
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Såg ut att träffa huvudet ordentligt ja. Det såg dock mest olyckligt ut och knappast så att Leksingen gick in för att skada där.
Men det borde ju absolut bli 5+20 sett till hur man dömt tidigare situationer. Så ingen får för sig att jag tycker han ska frias.
Edit: Fortfarande onödig.
Men det borde ju absolut bli 5+20 sett till hur man dömt tidigare situationer. Så ingen får för sig att jag tycker han ska frias.
Edit: Fortfarande onödig.