Inlägg: 2982407
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Vad var det Wikegård kallade det för? Sjukhuspassning?
För mig är det ett solklart matchstraff, MEN av de bilder VI ser på tvn så tycker jag den är mer otur och mindre intention än vad den är ful.
Hägg slår en passning till AA när han är helt ur position och helt ur balans etc.
Sen är det givetvis dumt och fult av Kaderli att fullfölja tacklingen.
Men känns nånstans som han nästan vill undvika den men att det går för fort i situationen.
Oavsett så är ju straffet solklart på grund hur tacklingen blir.
För mig är det ett solklart matchstraff, MEN av de bilder VI ser på tvn så tycker jag den är mer otur och mindre intention än vad den är ful.
Hägg slår en passning till AA när han är helt ur position och helt ur balans etc.
Sen är det givetvis dumt och fult av Kaderli att fullfölja tacklingen.
Men känns nånstans som han nästan vill undvika den men att det går för fort i situationen.
Oavsett så är ju straffet solklart på grund hur tacklingen blir.
+ 2