Inlägg: 2983275
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
DIFFEN: Motiveringen till anmälan låter kraftfullare och mer anklagande sas mot den anmälde spelaren så därför känns 5 matcher rent spontant som en fullt tänkbar strafflängd.
Sv: A proposito de nada
DIFFEN: Själv gissar jag på 2. Med reservation för att det kan bli 4 också.
Detta baserar jag dock enbart på att det inte dömts 1 eller 3 matcher alls denna säsong. Och bara en enda 4a.
www.shl.se/disciplinarenden
Detta baserar jag dock enbart på att det inte dömts 1 eller 3 matcher alls denna säsong. Och bara en enda 4a.
www.shl.se/disciplinarenden
+ 2
Det kommer garanterat inte bli fem matcher. Det är väldigt sällan det döms ut så hårda straff och som du själv skriver ser det ut som en olyckshändelse.
Jag skulle gissa på 2-3 matcher och lite böter på det.