Inlägg: 3010049
Sv: A proposito de nada
Jockster : Inte ett skvatt. Hans gubbe som ledigt kan sätta ned klubban och stöta in den. Uselt!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Uselt spel framför eget mål. Mjukglass!
In med LP i andrakedjan isf Lindblom
In med LP i andrakedjan isf Lindblom
+ 1
Sv: A proposito de nada
Dags att bänka Axel ett tag. Han spelar innebandy i slutspelet såhär långt.
+ 2