Inlägg: 3010576
Sv: A proposito de nada
Vuzkx: Klart Växjö är ganska stora favoriter nu, men jag ger inte upp på boysen än. Tror dock vi behöver vinna två raka nu.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Kommer inte ihåg statsen de visade men var det 4 ggr som ett lag vänt 0-2 ? 4 av 373 typ.
Kanske inte men det var mindre än 10%.
Hade vi spelat som i januari hade en vändning inte varit omöjlig men tyvärr är det novemberversionen som dykt upp till slutspelet.
Kanske inte men det var mindre än 10%.
Hade vi spelat som i januari hade en vändning inte varit omöjlig men tyvärr är det novemberversionen som dykt upp till slutspelet.