Inlägg: 3039101
Sv: A proposito de nada
Om jag inte minns fel så har vi varit med om det här förut..skrev inte Eddie Läck på för oss och försvann till NHL innan han hunnit spela en enda match för oss..men den situationen kanske var annorlunda. Nån som vet?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Herre P: Läck spelade ju 1 hel säsong hos oss. Lite skillnad på våra målisar då jämfört mot sista 5 åren. Då hade vi både Markan och Läck.
Sv: A proposito de nada
Herre P: Men tror inte han redan hade kontrakt med NHL när han signade för Brynäs? (tror jag)