Inlägg: 3039120
Sv: A proposito de nada
Joppe: Brynäs var inte beredda att betala en marknadsmässig lön till Carlsson. Flera lag budade över. Om det var rätt eller fel får framtiden utvisa.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja:
BIF var med en bit över 300 K ju.
Om LC är värd långt över 300 K i månaden får tiden utvisa men han har ju knappast uppvisat de siffrorna i NHL el AHL.
BIF var med en bit över 300 K ju.
Om LC är värd långt över 300 K i månaden får tiden utvisa men han har ju knappast uppvisat de siffrorna i NHL el AHL.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Peja: jag tror inte jag har samma förhoppningar om Lucas Carlsson i shl som du verkar ha!
Men jag kan ha fel.
Men jag kan ha fel.
+ 1