Inlägg: 3039144
Sv: A proposito de nada
Joppe: Måste ge Alcen en eloge som skriver 2 år med Välimäki med klausul för NHL. Nästan så man blir mörkrädd. Bättre ta en annan spetsback i tid som inte kräver nån förbannad jävla klausul.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Pettisbif:
Inte direkt så att Välimäki kostar oss något denna säsongen.
Vill du få in spets, då får du räkna med att de vill ha en klausul. Nog bör du kunna räkna ut det själv.
Inte så att spetsspelare har som mål att spela shl??
Jävligt skönt att Alcen lyckades få Välimäki på 2 år, det betyder att han spelar hos oss nästa säsong om han lämnar usa. Och vem vet, lyckas han inte i Canes så kanske han kommer redan denna säsong, då han fick ett one way kontrakt.
Finns fler spets backar på marknaden, Alcen har nog en på kroken ska du se.
Inte direkt så att Välimäki kostar oss något denna säsongen.
Vill du få in spets, då får du räkna med att de vill ha en klausul. Nog bör du kunna räkna ut det själv.
Inte så att spetsspelare har som mål att spela shl??
Jävligt skönt att Alcen lyckades få Välimäki på 2 år, det betyder att han spelar hos oss nästa säsong om han lämnar usa. Och vem vet, lyckas han inte i Canes så kanske han kommer redan denna säsong, då han fick ett one way kontrakt.
Finns fler spets backar på marknaden, Alcen har nog en på kroken ska du se.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Finns de verkligen nån back som inte har nhl klausul nuförtiden? Ska de värva från div 2?
+ 2