Inlägg: 3039151
Sv: A proposito de nada
Mattson: Tycker du att 895 kronor för en biljett under serielunken är ett rimligt pris? Jag tycker att Brynäs utnyttjar supportrarnas lojalitet.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Har ångrat mig i snart 14 år att att jag inte gick på förra utematchen så nu har jag köpt biljetter åt mig och farsan. Visst är 895kr pengar, men dom går till en god sak; Brynäs IF!
+ 13
Sv: A proposito de nada
Peja: 895 kr för 2 matcher är rimligt, särskilt när det handlar om en unik happening. Om man tycker det är för dyrt gör man som alltid - skiter i att vara med.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Peja: Brynäs tar fansen för givet . Alcen pratade o 4 spelare . Sånär det drar igång har han skaffat 3kroppar å sista platsen tar han själv ..
+ 3