Inlägg: 3039224
Sv: A proposito de nada
Mattson: Gissar att Brynäs vill slå publikrekord för svensk damhockey. Det hade varit kul men samtidigt känns det lite ohederligt att slå ett sånt rekord om man bara gör det genom att locka folk till en herrmatch som spelas precis efter. Om vädret ställer till det med isen riskerar man även att göra den ännu sämre om en annan match spelas där precis innan.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Ska man sitta och läsa dina sura kommentarer om utematchen nu ända fram till match och sen två veckor efter det.
Kul...
Som någon sa. Gå inte. Jag betalar inte priset till en konsert om jag tycker att det är för dyrt. Då struntar jag i det. Ganska enkelt.
Kul...
Som någon sa. Gå inte. Jag betalar inte priset till en konsert om jag tycker att det är för dyrt. Då struntar jag i det. Ganska enkelt.
+ 1