Inlägg: 3039233
Sv: A proposito de nada
mk: kommer ihåg när Sundlöf sa att nu finns det inga undanflykter när han levererade Berglund och Berra.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
Mormor fixade ett guld och räddade upp kvalserier. Upp och ner och ut i kvarten. JA har typ lika många Hz över säsongerna inkl ett litet magplask i HA och ännu inget guld.
Consistency är inget som vi jobbar med i Brynäs Tigers till skillnad från tex Finallefteå.
Mormor fixade ett guld och räddade upp kvalserier. Upp och ner och ut i kvarten. JA har typ lika många Hz över säsongerna inkl ett litet magplask i HA och ännu inget guld.
Consistency är inget som vi jobbar med i Brynäs Tigers till skillnad från tex Finallefteå.
+ 2