Inlägg: 3039290
Sv: A proposito de nada
Jag skulle säga att den senaste säsongen var han bra både i PP och offensivt vid lika styrka. I början av säsongen spelade han inte ens PP och bara 13 av hans 36 poäng var i den spelformen. Den stora frågan är nog om den sanna Rindell är den som gjorde succé förra säsongen, eller den som var katastrofal i Leksand säsongen innan eller den som var halvhygglig i Timrå säsongen innan det.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Expressen skriver i rubrik att Gällstedt är på väg bort. Är detta bara klickbait eller finns det någon sanning i det? Någon som vet?
+ 1