Inlägg: 3039310
Sv: A proposito de nada
#33: samma tanke hos mig, tror mer på att spetsen på målvaktscoach, och dem andra två ass tränarna är det som behöver förbättras
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang: Håller helt med här. Vi är inte Skellefteå där vi kan slänga in en tränare så ser det lika ut. Börjar bli orolig för kommande åren..
+ 2
Sv: A proposito de nada
Farsang: Janne Larsson som ass.? Kanske lite ont blod, jag har ingen aning
+ 3