Inlägg: 3039333
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mk: Herrlaget har en stark stomme med Gästrikar men det behövs naturligtvis yngre förmågor som kommer fram också om man ska ha en stark lokal stomme även i framtiden. Damlaget är en annan historia, där lyser Gästrikarna med sin frånvaro. Det är något som inte fungerar om representationslaget saknar lokala spelare, och sett till intagen till hockeygym kan man inte förvänta sig bättring framöver heller.
Fast du kanske tycker det är skitsamma om man har egna spelare? I så fall, agree to disagree
Fast du kanske tycker det är skitsamma om man har egna spelare? I så fall, agree to disagree
+ 1
Nä det funkar inte, enligt vissa.
Det ska ju byggas med lokala spelare, underifrån organiskt. Vem ska annars de unga se upp till. Om det inte är lokala spelare.
Så söka bästa möjliga?
Inte i Gävle, där är vi lokalpatrioter..