Inlägg: 3039336
Sv: A proposito de nada
gwl: Jo, säkert har Alcén haft kontakt med många spelare. Jag är egentligen bara intresserad av vilka som kan kommer att lyckas knyta till sig i slutändan. Spännande att se vilka de blir, men själva grejen att truppen ser ut att sättas otroligt sent igen är inte bra.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Vi har bevisligen pengar, vi har haft hemvändare som kommit och spetsat laget, laget har ramlat ur men tog sig tillbaka, vi spelar SM final.
Sen då?
JA saknar förmågan att bygga ett lag i tid som Gälla haft som önskemål.
Gälla som helgonförklarats av alla, nu vill han sluta tidigare än sitt kontrakt.
Vems är felet?
Ps. LC kommer ivf spela SHL, hoppas JAs besparing rymmer en ny rränare + Back.
Sen då?
JA saknar förmågan att bygga ett lag i tid som Gälla haft som önskemål.
Gälla som helgonförklarats av alla, nu vill han sluta tidigare än sitt kontrakt.
Vems är felet?
Ps. LC kommer ivf spela SHL, hoppas JAs besparing rymmer en ny rränare + Back.
+ 2