Inlägg: 3039413
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tror ni inte att det finns en tanke kring att grönberg ska känna på seniorhockey? Tänker att det kommer nån gammal rutinerad efter gälla och att grönberg ska gå bredvid. Eller är det Eriksson som ska flyttas upp? En vild chansning som tar över gälla Tommy Jonsson.
Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
Självspelat piano under hans första 2 säsonger. Jag hade kunnat träna dom med samma resultat. Precis som jag hade kunnat göra sista guldsäsongen. Vad gör tex Tommy Jonsson efter kicken i LHC.. jobbar knappst med hockey längre. Lägger dessa fantastiska säsonger på rutinerade spelare/fantastiska spelate/unga spets talanger mer än Gälla/Tommy Jonsson.
Och nej jag är inte på fyllan. Jag har inte druckit alkohol på nästan 8 år.
Men det blåser inte direkt ljusa vindar om Brynäs sista dagarna. Först fiaskot med Jusso. Sen kommer detta ut med Gälla innan laget ska kliva in i ny säsong. Många parametrar som liknar kaos klubben HV71.
Därav att jag blir less!
Är Brynäsare och kommer alltid vara. Men har starka åsikter och tycker så mycket kan och bör göras bättre.
Självspelat piano under hans första 2 säsonger. Jag hade kunnat träna dom med samma resultat. Precis som jag hade kunnat göra sista guldsäsongen. Vad gör tex Tommy Jonsson efter kicken i LHC.. jobbar knappst med hockey längre. Lägger dessa fantastiska säsonger på rutinerade spelare/fantastiska spelate/unga spets talanger mer än Gälla/Tommy Jonsson.
Och nej jag är inte på fyllan. Jag har inte druckit alkohol på nästan 8 år.
Men det blåser inte direkt ljusa vindar om Brynäs sista dagarna. Först fiaskot med Jusso. Sen kommer detta ut med Gälla innan laget ska kliva in i ny säsong. Många parametrar som liknar kaos klubben HV71.
Därav att jag blir less!
Är Brynäsare och kommer alltid vara. Men har starka åsikter och tycker så mycket kan och bör göras bättre.
+ 4
Fredagsfylla p g?
Skål förresten!!. Står själv med en Budvar i handen.