Silly season
« Föregående · 538349 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly season
Spets spelade alldeles för sporadiskt för att kunna getingbedömas idag.
Ett hakande och småfult spelande Ungern lyckades knipa en pinne mot ett ineffektivt Norge...
Ett hakande och småfult spelande Ungern lyckades knipa en pinne mot ett ineffektivt Norge...
Sv: Silly season
rackham: Det är många av Brynäskillarna som borde hålla sig borta från krogen under seriespelet, tyvärr så har det inte varit fallet!!
Sv: Silly season
70 Rodrigues:
Förmodligen.
Hoppas L-E håller sig borta från krogen. Bättre han spetsar med sportdryck!
Förmodligen.
Hoppas L-E håller sig borta från krogen. Bättre han spetsar med sportdryck!
Sv: Silly season
rackham: Ja! Tror nog att Sundlöv o alla Gävles bartendrar också vet vem det är :-)
Sv: Silly season
70 Rodrigues: Inte ett ljud. Han är ju debutant, så man tar det nog lite försiktigt i början.
Men det är min egen gissning, kanske jag måste tillägga.
Annars kommer det ngn modoit farande och påstår att eftersom det är min gissning, så måste det vara så... :-)
Men det är min egen gissning, kanske jag måste tillägga.
Annars kommer det ngn modoit farande och påstår att eftersom det är min gissning, så måste det vara så... :-)
Sv: Silly season
70 Rodrigues: Trodde det var paus och tog en fika vid datorn.
Tydligen är det inte riktig livesändning, så jag missade missconducten.
Spets spelade bara ngt byte i första.
Domarna är dock som vanligt på denna nivå: silar mygg och sväljer kameler... :-)
Tydligen är det inte riktig livesändning, så jag missade missconducten.
Spets spelade bara ngt byte i första.
Domarna är dock som vanligt på denna nivå: silar mygg och sväljer kameler... :-)
Sv: Silly season
70 Rodrigues + Huge:
Huge kanske kan kolla upp Ask och Bastiansen? Den senare har gjort bra ifrån sig i Arboga. Ett nummer större och tyngre än vår lilla spets också.
Huge kanske kan kolla upp Ask och Bastiansen? Den senare har gjort bra ifrån sig i Arboga. Ett nummer större och tyngre än vår lilla spets också.
Sv: Silly season
rackham: Inga poäng ännu, får höra med Huge vad han säger, han ser på matchen tror jag!!
Sv: Silly season
rackham: Är endast intresserad av vad Spets åstadkommer på isen, resten skiter jag i!!!
Sv: Silly season
70 Rodrigues:
Det betyder att jag är skeptisk till intresset för B-VM...
Hmmm...!
På gränsen till Hrmpfh :-)
Det betyder att jag är skeptisk till intresset för B-VM...
Hmmm...!
På gränsen till Hrmpfh :-)
Sv: Silly season
rackham: haha - 2-1 i skott och mål... 100% mål på skotten, och 0% på räddningarna, Spets spelar back i första-femman... Verkar intressant det där... ;)
Sv: Silly season
Frisco: URSÄKTA men denna länk tog jag från deras hemsida (IIHF) och inte via ditt inlägg tidigare i dag eftersom jag redan hade glömt bort det. Så lägg ner Frisco med dina syrligheter!
Sv: Silly season
17.35 2 - 1 PP1 Hungary 19. OCSKAY, Gabor Game Winning Goal (3. SVASZNEK, Bence)
Va? Först till 2-1 eller? Hehe
Va? Först till 2-1 eller? Hehe
Sv: Silly season
70 Rodrigues: Bra att du tackar 65selander för tipset. Själv skulle jag aldrig hitta en sån länk.
Sv: Silly season
70 Rodrigues: Följ det Live (se länk)
Spets spelar i 1:a formationen ochg enl line-up så har Norge 4 Forwars och 1 back bara... Konstigt
« Föregående · 538349 · Nästa »
Var det Levente Szuper som stod i mål? Var han bra? Jag har hört att han är på gränsen till NHL-nivå, stämmer det?