1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779353 inlägg · 7967 ämnen

Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010


Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
faceoff: Håller med, man får inte släppa folk framför kassen.

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
faceoff: Ja, Jonsson är ett skämt!

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
Storhonken: Så Sunken ska skita i sin gubbe då? vakna!!

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
Vi har absolut inga backar som kan spela fysiskt i egen zon...Jonsson VILKET JÄVLA SKÄMT..har han lite moral halverar han sin lön...

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
faceoff: Det va Andersen som spela som en kärring bakom eget mål!

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
70 Rodrigues:

Missade första perren...Hur sköter sig Greiss i målet?

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
sylf: 1999 då Huss var kapten, lirade inte han i 3:e femman då?
Hur mycket pp spelade han?

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
Storhonken: det va väl sunken som tappa markering

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
70 Rodrigues: Glöm inte att dom vann i tisdags, Huge säger att dom är på gång och ska ta poäng ikväll, Dacke driver på och styr upp skutan!

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
Ytterligare en spelare som spräcker sin målnolla mot just Brynäs, man blir fan illamående :-(

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
Storhonken: ? Andersen går bort sig bakom mål, sant! Men det är ju öppet framför mål.

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
Macahan: Skojar du?2-0 målet va ju Andersens fel helt och hållet!
Fattar inte varför inte Jonte får spela en sådan här match där det behövs lite
närkontakt.

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
Huge - varför går det så dåligt för Brynäs den här säsongen (också)?

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
Venom: Larsson är bäste Brynäsare så här långt!

Tur att vi har dessa stöttespelare och giganter Hansen, Dacke!

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
Och Sandin har nätat för J-20.....

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
Macahan: Det enda vi får mot mål är ju bara några jävla lösa luftpastejer TOTALT JÄVLA CHANSLÖSA

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
Så skönt att jag inte bryr mig lika hårt längre, för i så fall hade jag nog varit arg vid det här laget. Nu känns allt bara precis som vanligt istället...

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
Venom: Fruktansvärt!

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
Macahan: Pinsamt är det, de är ju inte första matchen i år det ser ut så här heller.

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
sylf: Vissa spelare ser redan vääääldigt trötta ut...

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
hahii: Va, har vi PP?

Det här är beklämmande att se, vidrigt tafatt!

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
Två mål i baken redan på att han inte fokuserat på sitt eget jobb, och första bytet efter time out fortsätter han att försöka markera tre gubbar åt gången!

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
sylf: bra PP...

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
#22, #23 å #24 var olycksfåglar på målen...

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
70 Rodrigues: 8 junisar i varje lag. Vilka har en positiv utveckling?

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
MARKERA DIN GUBBE SUNDQVIST!

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
sylf:

Fantastiskt.
Dom står ju bara och tittar som fån.

Ser faktiskt rädda ut.

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
sylf: Vafan skicka Rödin till Kina, har haft nått rätt på 21 matcher?

Bif är statister, tragiskt men sant.

Toppa upp me Dacke å Hansen i PPet nu då tack..

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
Bissett19: 15-2 i skott!!!! Efter 12 minuter!

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
Bissett19: Har AIK PP eller??

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
sylf:

Ja eller närmare 8-0 faktiskt.

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
hahii: Dåren har tagit T.O, va fan ska han nu hitta på, dubblera med Hansen?

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
sylf: Wow, Czarnecki coachar!!!

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
henke1: Undra om det var varsin familjepizza eller om det var 4 Maxmål dom käka innans matchen...

Är ju löjligt vad dom blir utspelade.

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
70 Rodrigues: Fan, det hade kunnat vara 5-0 redan. Men det är väl Brynäs i ett nötskal, man vann sist och då är man kungar igen!

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
sylf: Skellefteå kör ju över Brynäs...

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
Lindström: Själva tar dom inga kamper alls framför mål!

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
Det är PRECIS som vanligt, Brynäs kan inte göra två bra matcher efter varandra, jävla amtörer!!!

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
dra åt helvte brynäs

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
hansen is king !

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
70 Rodrigues: 2 ggr dessutom!!!


Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
70 Rodrigues: Men snälla.......

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
Lindström: Helt värdelöst i egen zon, Clarke har gått bort sig 3 ggr på 8 minuter!

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
sylf: Hur fan kan två spelare få stå helt jävla oattackerade framför mål??

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
sylf: BÄNKA HANSEN I ALLT SPEL UTOM I BP.....

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
Lindström: Ja, står som ett jävla fån bara!

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
Lindström: dåligt.

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
hahii: Hansen är å köper korv, hoppas han inte glömde rostade löken på...

Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF 25/11-2010
hahii: Jävla duttande i egen zon straffar sig!

« · 1311177 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)