1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779492 inlägg · 7967 ämnen

Timrå IK-Brynäs If


Sv: Timrå IK-Brynäs If
Står matchen stilla eller?

Sv: Timrå IK-Brynäs If
Makkan: Nope bröderna Mettins Kebaber med en kokt utan bröd som aptitretare.

Mycket mål och lite folk i Södertälje ca 2750 o jag minns rätt. Skrämmande siffror på båda hållen

Sv: Timrå IK-Brynäs If
Ajaj, Sunken ut två minuter.

Sv: Timrå IK-Brynäs If
Fan,BP nu

Sv: Timrå IK-Brynäs If
65selander:

För mycket räckmackor för dig ?

Sv: Timrå IK-Brynäs If
Makkan: Väger mindre än mig...

Ångrar djupt att man plockade in sillstryparna på femlingen... :-)
Och nu har Astra gjort 7-0


HV71-Linköping 22.80 
MoDo-Luleå23.00
Leksand-Djurgården22.35
Södertälje-Frölunda21.65
Kassel-Mannheim22.15

Sv: Timrå IK-Brynäs If
Jompe: Haha vi får väl se hur målen faller in ! :)

Sv: Timrå IK-Brynäs If
90Steen_: Undrar om Sötälje ska ge full revansch för 1-11-matchen mot Frölunda.

Sv: Timrå IK-Brynäs If
MoDo - Luleå 0 - 4 | Södertälje - Frölunda 7 - 0

Sv: Timrå IK-Brynäs If
prosten:

För lite räkmackor :-)

Sv: Timrå IK-Brynäs If
Jompe: 84 respektive 90 pannor, inte såå tunga tycker jag.

Sv: Timrå IK-Brynäs If
prosten: ...men tunga...

Sv: Timrå IK-Brynäs If
Jompe: Två ovilliga..

Sv: Timrå IK-Brynäs If
Falken: Skärp dig nu! Vi ska fortsätta med galghumorn...det var den som fick oss att komma in i matchen :)

Sv: Timrå IK-Brynäs If
prosten: Två tunga spelare då, om det gör Dig mer nöjd.

Sv: Timrå IK-Brynäs If
Nej, men va fan. 1-1, vi är med. Kan man våga hoppas på tre poäng och lite mer skott i den tredje perioden?

Sv: Timrå IK-Brynäs If
sylf: :-))

Sv: Timrå IK-Brynäs If
Burberry: Bom-Bom suger. Vars var han på de andra två målen då? Jävla kratta... ;)

Sv: Timrå IK-Brynäs If
Jompe: Japp,han står vid dörren kopplad och klar!

Sv: Timrå IK-Brynäs If
Jompe: Det va ett jäkla tjöt om centrar. Miettinen är inte center för bövelen.

Sv: Timrå IK-Brynäs If
Bom Bom 3 ass och 1 mål i södertälje...

Sv: Timrå IK-Brynäs If
sylf: Har Du jycken i färdigställning inför sista tio?

Sv: Timrå IK-Brynäs If
Joshua_Tree: Haha aa Brynäsfans är alltid Brynäsfans ! :) hehe

Sv: Timrå IK-Brynäs If
Jompe: Boork *kan* vara så kaxig ja.

Sv: Timrå IK-Brynäs If
wap.hockeysnack.com
Boork for president ;-/

Sv: Timrå IK-Brynäs If
90Steen_: Det är så det brukar vara i den här gästboken; himmel eller pannkaka, fågel eller fisk, aldrig mittemellan. :)

Sv: Timrå IK-Brynäs If
20 - 9 i skott .. 1 - 1

Sv: Timrå IK-Brynäs If
Joshua_Tree: Haha fan va alla blev optimistiska efter 1 - 1 då ! :P hehe

Sv: Timrå IK-Brynäs If
Makkan: Slår vi Timrå idag är det närmast att betrakta som tjänstefel av Timrå. Vi är helt formsvaga, ställer över två tunga centrar och bör egentligen inte vara med i matchen över huvudtaget. Är Boork så kaxig att han hellre tar en eller två förluster för att få rättning i leden längre fram i säsongen?

Kämpa Brynäs.

Sv: Timrå IK-Brynäs If
90Steen_: Nu vinner vi väl SM-guld?

Ehum... :)

Sv: Timrå IK-Brynäs If
Asså 6 - 0 SSK - Frölunda .. unbeliveble !

Sv: Timrå IK-Brynäs If
Joshua_Tree: HAHA klockrent!

Sv: Timrå IK-Brynäs If
90Steen_: Mm, nu tar vi dom i tredje

Sv: Timrå IK-Brynäs If
90Steen_: hoppas vi vänder detta nu

Sv: Timrå IK-Brynäs If
Oh jävlar, ja det var väl det jag visste...jag har aaaaaldrig slutat tvivla på Boorken :)

Sv: Timrå IK-Brynäs If
38sek kvar av 2:a, Mathias Månsson (Sjödin , Lind)

Sv: Timrå IK-Brynäs If
Vilken timing ! :)

Sv: Timrå IK-Brynäs If
Joshua_Tree: Lysande!

Sv: Timrå IK-Brynäs If
Blev det mål.... ? :-O

Sv: Timrå IK-Brynäs If
Gusten: Nä men tjena! Jag heter Månsson och jag tar och gör lite mål jag.

Sv: Timrå IK-Brynäs If
sylf: 1-1 Jaaaaaa!!!

Sv: Timrå IK-Brynäs If
Mathias Månsson med 1minut kvar av 2:a !!! :D

Sv: Timrå IK-Brynäs If
brynasaren: häligt micke lind 1-1 nu

Sv: Timrå IK-Brynäs If
aphac: 1-1

Sv: Timrå IK-Brynäs If
1 - 1 !!!!!!!!!!!

Sv: Timrå IK-Brynäs If
brynasaren: wow!!!!!!

Sv: Timrå IK-Brynäs If
brynasaren: Och 3-0 till Luleå borta mot Modo

Sv: Timrå IK-Brynäs If
brynasaren: SSK tar fyra poäng idag alltså...fyfan va surt.

Sv: Timrå IK-Brynäs If
brynasaren: Och 3-0 till Luleå borta mot Modo

Sv: Timrå IK-Brynäs If
Lunkan: 6-0 till SSK

« · 617798 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Du har så urbotade korkade kommentarer ibland.
Självspelande piano???
Det är ofta så här när det går bra för ett lag...då är det pga spelarna osv...Därför går det bra!
När det går mindre bra då är det pga tränaren.
Nä du ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)