1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779373 inlägg · 7967 ämnen

Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Tommy: Widing SKA stänga matchen där.

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
sylf: Widing kunde stängt matchen där....sen utvisning åt fel håll istället

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Zappaholic:Fan Widing!!!!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Hahaha...4-1 i PP till Växjö. Vem fan är förvånad? Zebrorna gör ALLT för att hjälpa Växjö.

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
sylf: Jaha, så får vi ytterligare en utv, domarna är bland det sämsta jag sett!!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Zappaholic: Inte särskilt märkligt, domarna är inte bättre, inte nån av dom. Allt rabalder om en till domare föll också pladask, det blev bara en till dåre på isen!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
2-1 till Timrå borta mot FBK...mumma!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Granström gör mål igen, ketchup-effekten nu? Han gjorde ju mål i förra matchen också menar jag..

Redigerad kommentar


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Onödig utvisning...men det står 3-1 i PP till Växjö...det är som vanligt härnere. Det är tamejfan märkligt!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
70 Rodrigues:Att det ska vara så svårt att räkna....:-(

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Huge: Ja, domarna är ett skämt!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
MarcusElving: Domarna sliter förtvivlat för att få in Växjö i matchen igen.

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Brynäs kör en klassiker, too many players, fy fan vad slarvigt, snacka om att släppa in Växjö i matchen :-(

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
rafalski: 3-1 ledning känns bättre ;)


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
MarcusElving: 3-1 då??? Det känns bättre, och mer rättvist!! Gött!!!!!!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
foppa78: Jaaaaaa wonderfull

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
MarcusElving: Nej men 3-1:-)

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Lavander är så sjukt dålig i bytet han blir utvisad. Misstag på misstag. Noncharlant så man börjar fundera... 3-1 nu dock... :)

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
MarcusElving: JAAAAAAAAA

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
MarcusElving:Så jäkla skönt!!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Som sagt, 2-0 ledningar är inte Brynäs starka sida....

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Lavander vilket nyförvärv!!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Fanken också...hoppas verkligen inte tvåan kommer inom kort....:-(

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
sylf: Makalöst.
Efter ca 11 Växjöhakningar/slashingar/trippingar så blåser zebran äntligen för utvisning.
Sen räcker det med att Lavander håller ut ena arm och nudda sin kille så blåser man på direkten..

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
70 Rodrigues: Jävla skit. Kan domarna åtminstone låtsas vara konsekventa. Det är löjligt att vi bara haft ett PP med tanke på den speed och fart vi har i anfallszon.

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
foppa78: Där kom tröstmålet.

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Zappaholic: Helvetes fan jävlar

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
1-2 som ett brev på posten, tack domarpack!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Godnatt Brynäs!


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
MarcusElving: Underbart ironhook

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
MarcusElving: Löjligt att bara hittat en växjöutvisning...de hänger ju inte med och hakar och håller fast mest hela tiden i egen zon. Håll tätt nu!!!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Jaha, BP, tur att domarna är konsekventa i sin bedömning, NOT!!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Zappaholic: Åsså hittade dom en pissutvisning!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Lavander gör ett riktigt ruttet byte...

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Zappaholic: Det gäller att hålla farten uppe och jobba hårt hela matchen ut nu. Just 2-0 ledningar har vi en tendens att JÄMT tappa!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
sylf: ÅH vad jag är glad att Brynäs satsade på juniorerna!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
arnio: Tycker Växjöspelarna ser trötta ut, inte bara i PP. När vi skruvar upp tempot är det klasskillnad!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Zappaholic: Otroligt, vilket PP!!!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
70 Rodrigues:

Snuskigt bra PP!
Myspinne!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
arnio: Har lite myspinne just nu, vi är grymt bra!


Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
arnio: CAPTAIN IRONHOOK!!!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
70 Rodrigues: kom igen Brynäs!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Zappaholic: Nu PP och 0-2 av Gunderson :-)

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Herregud!!! En Växjöutvisning. Kooooors i taket!!!!

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
sylf: Det kommer komma något strö-PP i tredje. Innan dess har vi nog haft ett eller två BP.

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Zappaholic: Skulle dessutom haft ett par PP vid det här laget.

Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Vi leder skotten utanför mål med 11-1. Ställ in siktet, pojkar!!

« · 1444702 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)