Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

08:or...


08:or...
Tänk så mycket skit i stockholm..

”Folk bajsar på vägen”
Kaos utbröt på Essingeleden. Många övergav sina bilar och fortsatte till fots när köerna inte rört sig på timmar.
– Snart måste jag smälta snö och lapa i mig. Jag har suttit här i snart fem timmar utan mat eller vatten och börjar bli snurrig i huvudet, säger Mikael Ivarsson, 58.
– Folk går ut ur sina bilar och bajsar på vägen. Det är totalstopp, man tar sig inte framåt."


Frågan är hur många som satt där på vägen?
65Selander, kan vi få en rapport om läget :-D

« · 780333
Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja