Nu kan jag inte hålla mig längre. Den platta man ej kan leva utan, den man skulle välja först att ta med sig till en öde ö, den man ej kan leva utan.
Snow med Spock´s Beard. Här är allt bra från första ackord till sista. Och det är den mest välpoducerade platta man kan hitta. Det låter så naturligt och varmt.
Annars så håller jag med metal guru. Vinyl sparkar stjärt.
Tant-Gert: "You can be my bodyguard" har jag sjungit för mej själv och för andra i Stockholm i förmiddags...lite berusad av två-noll mot Jyyrgårn! Paul Simons allra tidigaste går inte av för hackor heller!
Och nästan allt med Kjell Höglund! "Häxprocessen", varför ska låtar vara korta?
Salle: Köpte den på Backlunds Radio & TV i Vivsta för många år sedan. Kommer till och med ihåg texten. -Lucia Lucia det brinner i ditt ljusa hår. ..........
Per HApps: För en gammal musikhusare och dessutom var min brorsa polare några i bandet.
Har du singeln. Imponerande då den inte sålt i så många exemplar. Vet bara om 2st som har den utanför bandet och produktionsteamsdeltagarfamiljemedlemmar (puuuh).
Salle: Helvete, där trodde jag mig ha en slamkrypare. Med lite tur kan den singeln finnas i min skivsamling, skall kolla vid tillfälle eftersom den ligger nerpackad i ett förråd uppe hos morsan.
Stigsson: Om inte kollektivet här kan hitta en bild så borde den som "frågade" senast, i detta fall Paddan, få nåt slags straff OM han inte kan visa upp en bild själv.
Salle: Håller med dej totalt. Minns oxå en hel del konserter man var på. Och just dom låtarna du nämner är ju dom man kommer ihåg. Men när man var i den åldern var man mest intresserad att spana på tvillingarna :)
mok: Jag har mycket goda minnen från de 2 live- (läs:playback)konserter. En på Folkets Park och en på Kornsjö Strand. Dock är det inte det musikaliska minnen som jag i första hand tänker på.
Fast låtar som "Hoodoo Wanna Voodoo","Dont Say Go" och sist men inte minst "You´re Gonna Get It" är lite discoikoner från ens ungdom.