Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
NuMo: 1:a och 3:e är godkända alternativ så önskan är din.
2:an är en schysst bild på en schystt brutta men 4:an är nog magstark och ucsh så äcklig.
NuMo: I hitta bilden-racet så vill jag fortfarande se Allison "Allie" Jones.
Natalie Portman i Leon-grejen var bara en fortsättning/kommentar till din "kär i Jodie Foster"-utflikning.
NuMo: 9år boende i Sollefteå och kär i en 14-åring från Hollywood i dubbel bemärkelse. Oddsen för den kan inte ens en Cray räkna ut tror jag.
Fast det är väl det som är charmen med film. Att man kan få fantisera sig bort. Ibland kan det dock nästan gå överstyr. Efter att vi kom ut från Leon på premiärkväll så säger en 22årig polare. "Jag är kär... I en 12-åring... Är det fel???"
NuMo:
[url=www.tcp.com/~mary/jf7st.jpg]Lallulah sexigt tillbakalutad[/url] på vad jag antar är Fat Sam's Grand Slam
Vi fortsätter på filmtemat. Jag vill se Allison "Allie" Jones.
[url=www.moviesounds.com/fmj/faithful.wav]Vapenromantik av den värsta graden[/url]
65selander: är det Magnus Lindqvist till höger?
Jag vill ha en bonusbild medan vi väntar på din nya önskan, jag vill se en scen ur Full Metal Jacket.
65selander: 6:e person skall det vara.
Deras supporterordförande bjöd på Tårta och öl, sprit, Böhmisk sekt efter matchen
[bild]fanklub.adt.cz/Foto/1999-00/3Brynas/007.jpg[/bild]
Nu kan mobben dra tillbaka drevet.
[bild]fanklub.adt.cz/Foto/1999-00/3Brynas/001.jpg[/bild]
Själv så står jag 5:e pers från höger högst upp (sant)
Paddan:
Ok, alla ställer sig i ring runt 65Selander.
Bild eller armhävningar, valet är ditt 65:an!!!
"Jag önskar mig en bild på Brynäsfans i Prag under EHC | ||
65selander ![]() | Igår kl. 15:50" |
65selander:
Bilden, tack! Ett dygn har gått och nu är det bäst för dig och din lekamen att du kan visa upp den. Annars blir det 50 armhävningar.
Metal Guru: Jag håller med dig! Jag satt igår och snokade på så väl Masarnas som Luxo Stars fotogallerier, såg Tony Richardsson i keps och en massa sladdare i vänstervarv men hittade ingen målgång. Den bild som presenterats därifrån förkastade jag, den visar en kille som stegrar motorcykeln. Hur vet man att det är över mållinjen? Det är väl snarare efter målgång det firas med bakhjulsåkning?
Nej, ska det göras armhävningar ska de göras av någon annan än dig.
Metal Guru:
Straffas kan du alltid göra. Armhävningar, ölhävningar eller helt enkelt en tillsägelse. Vi får väl se vad Tävlingskommitén säger i det här fallet. Beskedet dröjer dock minst lika länge som det tar för Disciplinkommitén att fatta sina beslut, med andra ord får du ditt straff någon gång i sommar.
NuMo: menar du den här kanske: James Finlayson !!
Mannen till vänster!!!