Café

Grupper · 49977 inlägg · 1048 ämnen
« · 525895 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Hitta bilden!

Sannes: Jag vet att det finns bilder där de bara är "slutspels-skäggiga" och en sån bild duger för det är inte "utmärkande" som de långskägg som dom oftast visar upp.

Kuriosa och Hockeyrelaterat fakta.
ZZ Top var både det första och sista bandet som spelade på McNichols Arena (bla Avalanches förra hemmaarena) som öppnade 1975 och stängdes 1999.

Salle:

Den där önskningen undrar jag om den går att lösa. Verkar rätt så hopplöst, tycker jag.

El Maco:
Då vill jag se om det går att uppbringa ett ZZ Top utan utmärkande skägg. OBS Inga bilder där Frank Beard inte är med och på så vis gör dom "skägglösa".

Salle: Snyggare har den tidningen aldrig varit och lär aldrig bli igen. Varsågod. Du har en innestående önskan.

Sv: Glimtar från förr

Beppes Flygande Värdshus...

Trafikmagasinet anno ? Den där Christer Glenning får en Skoda att välta vid en undanmanöver i 30 km...

Här är ditt liv...avsnittet med Lasse Strömstedt. Mannen bara sjunker längre och längre ner i fåtöljen, ju mer kåkfarare och pundare som Lasse Holmqvist plockar in...

Sv: Bästa raggingsreplik!!!
slashpuppie:

Åh, han var ju bög fattar la du? Nyligen dumpad...

:)

Sannes: Kulla mannen och Kråkguldet mina hitts.

Sv: Troll på HS?
65selander: Med tanke på hur många nya som kommer och besöker ens profil, så är det nog många.
Nästan varje en som tittat in är Rockie och har kanske skrivit 1-5 inlägg.
Dom är väll ute och spanar vilka dom skall hacka ner på.
Det käns ju lite märkligt så här när säsongen snart är slut, att så många registrerar sig eller blir aktiva fast inte aktiva som vi räknar.
Många värkar dessutom var mellan 12-15 år om man får tro deras precentationer. Faktum var att jag faktist funderade förra veckan om Lunarstorm stängt.

Troll på HS?
Hur många Troll tror ni att det fins här på HS? Jag upplever det som att många nyreggade nu är bara ute för att jävlas. (se länk)
[bild]wizard.ae.krakow.pl/~drozdzj/graph/troll.jpg[/bild]

65selander:

När man börjar att fundera så är det rätt så mycket man skulle vilja se igen. Det är många bra program som har gjorts på SVT. Det hade varit kul att än en gång få se Teskedsgumman, den var jag mycket förtjust i.

Salle: Givetvis Storpotäten eller Adventskalendern Regnbågslandet

65selander: Då dyker självklart frågan upp.

Vilken SVT-glimt vill ni helst se?

Jag vill se namnsdagsserien och "G som i Gemutredningen (eller en dag i Ivar Lo Denisovitj liv)".

Glimtar från förr

På måndag är det fest för den som gillar det som visades förr.
SVT öppnar upp sitt arkiv. (Se länk)

El Maco: Är det denna du fiskar efter... Annars är jag rökt (fisk).

[bild]www.thn.com/upload/image/photo/1029.jpg[/bild]

knaskamilla: tror inte det heller döh.....en gång sa en kille till mig att "killar är skit" (typ)....undra om han trodde den skulle gå hem....

slashpuppie:

Jag betvivlar starkt att det överhuvudtaget finns några bra raggningsrepliker. Möjligtvis: "fan, tills jag mötte dig var jag TIKare, men nu ska jag för evigt vara MoDoit", då.

Tigern: alla dessa raggningsrepliker tillhör inte de bästa utan de sämsta! Var det inte de bästa det gällde ???

mattias - 74: Hej, jag har tappat mitt telefon nummer , kan jag få ditt?

lex: Riktigt kul bild.. Man tackar!

El Maco: Ingen bonus till dig förutom att du får önska.

[url=medlem.spray.se/nostalgiccorner/hpbimg/1138_file2419_3.jpg]Så här kunde det sett ut strax innan din bild.[/url]

[bild]medlem.spray.se/nostalgiccorner/hpbimg/dadhemsidalogo.gif[/bild]

El Maco: Åh, får jag önska? Jag vill se omslaget till Hockeynews senaste nummer. Det ska jag köpa i helgen.

Salle: Stigge, basen, hjälmen men ingen fyrverkeriaktion.

lex:

[bild]www.bartender.com/4alcohol/learn2serve/baruniversity1.GIF[/bild]

Jag vill se Stig "Stigge" Pedersen och hans 2-strängade bas. Bonuspoäng för fyrverkeri-hjälmen i aktion.

mangan: Exakt den sökte jag, men kriteriet var uppfyllt även om dert inte varit det. - Bra gjort.

Om elefanten är godkänd så skulle jag helst av allt vilja se ett foto på Mora IK's nya hockeytränare.....Om man inte tillräckligt synsk för detta så nöjer jag mig istället med en virtuell bartender.

En glad fredags elefant kommer här........

Sv: Bästa vitsen
Et tu Brute: Den här drar typ bara barn (som jag då.)

I Olles klass hade de en läxa tills dagen efter att de skulle lära sig tre nya ord. När Olle kom frågade han hans mamma. - Mamma..
- Håll käften, jag jobbar! Olle gick vidare till sin pappa. Han satt och tittade på en match på teve, och just när Olle kom til så gjorde pappans favoritlag mål. - JIPPI, skrek pappan. Då gick Olle in till sin lillasysters rum. Hon satt och såg på en tecknad Batman-film och hon sjöng ikapp men teven som skrålade: - Dudududududu Batman!!! När han kom till skolan dagen efter sa hans fröken: - Du då Olle, vad har du lärt dig för ord? - Håll käften, jag jobbar! Sa Olle. - Ett sånt grovt språk du har Olle, nu får du gå till rektorn. - Jippi! - Vem tror du att du är egentligen?! - Dudududududu Batman!!!

Gammal, men den funkar väl? :D

NuMo: Det är möjligen inte denna bild du är ute efter? Om det är så skulle jag vilja se en elefant som står på bakbenen.

Sv: Publikkris...
nummer41: Hoppas att Lärking tyckte matchen var bra:-)
En stilla undran....vem utdömde utvisningarna? Spelarna själva, eller?

NuMo: Superstar låter som ett Sibylla hamburgare.

El Maco: Det kan visa sig omöjligt.

Jag vill se en karikatyrteckning på Håkan Loob och Huselius på samma bild.

NuMo: Ojojoj.

ÖNSKA!

NuMo: Jag tycker du får önska något. Vad som helst. Bara det inte har med Leksand att göra.

NuMo: Kunde inte hålla mig och nu måste Frisco godkänna det här. (Vakna Frisco! - Anti-Zzzz-) Leksand missar straff mot Modo. Hela Södra stå håller andan.

www.superstars.nu/images/70f108c1d932c99cfaac233c6e70e13e.jpg

NuMo: Skit. Snart är jag ikapp paddan och knas.

www.superstars.nu/images/d3c3725535c9250caa2a291e4907bee4.jpg

NuMo: Jag bara spammar på. Det här måste vara under matchen.

d3c3725535c9250caa2a291e4907bee4.jpg

NuMo: För att gardera mig så postar jag en bild där man inte har en aning om det är under matchen eller inte.

www.superstars.nu/images/48aa3a9b7c0a7edca299aa6cedbfd625.jpg

NuMo: Efter vissa besväranden så lägger jag in en bild på klackan "under match" också. Jag är övertygad om att det är mer än halva klacken, den matchen.

www.superstars.nu/images/858f7779705f60e4dce10092549ffb67.jpg

Salle: Man har ju försökt att undvika att svara mest hela dagen och så påstår du att det INTE är under match han önskar. I sådana fall så är det väl rätt, eftersom man oftast gör ett tifo innan match.

NuMo: Om jag finge bestämma så skulle denna inte godkännas.
Orsak till detta är att det inte är under match som Frisco önskar.

Jag önskar att få se en bild tagen under match av Södra Stå i Leksands Isstadion. En rejäl bild där man ser minst halva ståplats ska det vara.

Frisco: Jag hade ju hoppats få se en Indigo av Jösse Car men Ginettan gjorde dom ju också så rätt till dig.

Önsk away...

Salle: Intressant det med bilar och Arvika. Hade faktiskt glömt bort det hela.

Tror att det är Ginetta G34 som du vill se en bild på. Här är den.
www.konditori100.se/garage/carmakes/b/g34b.jpg

El Maco: [url=www.hudsonhotel.com/hudson_hotel_library.html]Här är baren officiella site & bilder.[/url]

Och här kommer en bild...

[bild]www.forbes.com/images/2001/05/30/hudsonbar_245_300.jpg[/bild]

Hmmmm vad vill man se bild på dårå?!?!?!

Jo! Jag vill se bil tillverkad i Arvika.

Sv: Melodifestivalen
mattias - 74: Inte när hälften av jordens befolkning är kvinnor ;)

El Maco: Fantastiskt bra gjort. Det är klart godkänd, jag känner ju tom. personen på bilden.

Önska på.

Nå nu skiter jag i Hockey. Jag går ut och tar en Caiprina på Hudson Hotell. Visa mig en bild på biblioteksbaren så jag vet att jag kommit rätt.

Frisco: Väldigt nära. det saknas dock banor som jag känner igen. Jag har ju inte varit överallt.

« · 525895 · »