Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sannes: Nykokt asfalt, aaaah...det är sommar det!
Apropå sommar, jag vill se den gamla bryggan nedanför restaurang Vindhem (salig i åminnelse) på Alnö. Ligger det en båt vid sagda brygga blir jag extra lycklig.
Mats Edström:
Asfaltssäsongen närmar sig, så det var en lagom bild att börja ladda upp med.
Din tur att önska.
Salle:
Då skall vi in i min bransch och härja en stund tycker jag. Jag vill se en bild på en Asfalttrailer med rundbottnat flak.
Tycho:
Här är det [url=www.airstream.net/rallies/03-RockyMtn/chili%20dump.jpg]Chili i stor kastrull[/url]
Apropå Chili så kommer jag osökt att tänka på Chilepeppar. Jag vill se en bild som visar hur starka olika Chile-frukter (i enheter) är.
orion:
Det var inga svårigheter alls kan jag meddela. Jag var så inne på att Metal Guru skulle få sinnesfrid, så jag glömde bort allt annat....
Jädrans, nu blev det sådär konstigt igen när jag skaulle svara på ett inlägg.
65selander:
Det var då inte lätt att se några hus på den bilden. Det ser iallafall ut till att vara väldigt fint där. Men detta är så långt upp i landet, så dit kommer jag aldrig. Inte illa om jag kommer till Malung i sommar.... :))
Tycho:
Intressant bild, en bild i total mörker, hände ingenting, eller jo förresten. Datorn talade om att jag var tvungen att installera något för att se det hela.