Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Et tu Brute: Spettekaka
Jag vill se ett skivomslag med Twisted Sisters. Pluspoäng för rått kött.
Salle:
Jaja, denna avskyvärda anrättning tillagas likt kebab på ett spätt. Smaken?...är väl närmast att likna vid sötat sågspån. Den som vet vad bilden föreställer, ställer nästa fråga. Skynda er nu för jag skall gå lägga mig.
Då gör vi väl ett nytt försök.
På stranden precis utanför pilen så avslutade jag min 29-års dag med en GT, kall öl och ett midnattsdopp i 26-gradiga Mexikanska Golfen.
El Maco: På stranden precis utanför pilen så avslutade jag min 29-års dag med en GT, kall öl och ett midnattsdopp i 26-gradiga Mexikanska Golfen.
Salle:
Då vill jag se en bild på:
250 g margarin
5 dl socker
5 ägg
5 dl potatismjöl
Citronglasyr
Et tu Brute:
[bild]www.evividsolutions.com/images/services/wh/finally.gif[/bild]Äntligen
Varsågod att önska.
Frisco: Den önskningen var klockren och kul. Dom ger oss sökare ett utlopp för vår kreativitet och fantasi. Fast gåt-bilder är roliga också då dom leder till sånt här som vi ser just nu.
Ledtråd:Monica Vitti
Salle:
Ja, det är ju roligare med NuMo-önskningar av typen "jag vill se en bil". =)
knaskamilla: Jo iofs men det blir tråkigt med "Jag vill se en bild på en Passat -94"-typ av önskningar hela tiden. :-)
Man måste ju motionera de små grå ibland också. Men jag trodde att grabbarna (no offense) skulle fixa denna drömkvinna från vår (äldre) ungdom.
Frisco: HAHAHAHA Nu har jag så roligt åt era grubblerier så det finns knappt. Snacka om att läsa in f-n i ingenting.
Salle:
Jag hade för mig att man inte skulle hålla på med kluriga rebusaktiga saker i den här tråden. Fast jag kanske bara inbillar mig.
Se och Hör-Poffa: Nej det är inte rätt.
Jag trodde ni skulle ta denna på stört. Ni kommer att säga "ja just ja", "åh" eller nåt sånt när rätt bild visas.
Poffa: För att undvika ev Friscoistiska ordklyverier så är det väl bäst att lägga ut denna.
[url=www.lsh.se/skokloster/img/kvack.jpg]bild ritad av Lasse Åberg[/url]
ok'rå. gillar också skivomslag.
finns det inte nå't med en grupp som har ett sjukligt intresse av undulater..?
varför inte ett där undulater rider på hästar?
lite crazy får man väl va', så här till morronkaffet.