Captain Crash: På Nortons skiva skall det finnas ett litet program i någon mapp, minns inte vilken, vilket avistalerar alla spår efter tidigare versioner. Jag hade samma problem som du men efter att jag kört det och installerat på nytt funkar det finfint.
Mitt Outlook vägrar att starta upp.. Starten påbörjas men sen så låser sig laddningen av programmet och efter ett tag så står det (efter ctrl-alt-del) att programmet inte svarar.
Mattias - 74: Att hon tog illa upp var väl bara vad Blaftonhadet tyckte. Det stod ju i artikeln att Gustavsson surrat med henne backstage å hon sa att det var lugnt.
Plexi: Jag använder Norton. Men om jag kan rekommendera det vet jag inte.. Vet inte heller vilka som är gratis, men det finns säkert nån här som kan svara på det bättre än moi.
Captain Crash: Pröva att installera /Avinstallera i felsäkert läge Håll ner F8 under omstart. Men har du den nyatre versionen behöver du inte avinstallera utan kör en uppgradering. Men även den bör köras i felsäkert läge.
Lycka till !!! Ps, Glöm ej att dra ur kabeln till internet, så han inte hinner koppla upp sig. För du är totalt oskyddad under installations tiden. Ds
Captain Crash: Eftersom jag hatar Norton ;-) så kan jag ge dig länken till deras supportsida www.symantec.com/techsupp/ där kan du söka på deras produktsupport
Här kan man nog få svar på det mesta så jag hoppas att det är nån som vet. Jag ska installera en nyare version av Norton Antivirus men när jag ska göra det så säger den att jag måste avinstallera den gamla version. Nu till problemet, det gamla går inte att avinstallera!?! Så hur i hela %#¤" ska jag då kunna installera det nya??
Nån virus expert som vet? Skulle väl kunna installera något annat program men det känns onödigt när jag har det här liggande hemma..
Yes! Filmen mycket mer än låten, förvisso. Har den på DVD, givetvis extended edition .. Underbart att kolla på (då med orginalspråk, man ska inte förstöra en klassiker med att dubba) ..
Kungen bland Technolåtar är, och kommer alltid vara, Das Boot med U96 (och ingen värdelös remix utan orginalet (jaja, jag vet att det är snott från filmen och inte är särskilt orginal i sig))
MoK: Ett annat smarrigt experiment är att hälla lite mjölk i ett glas med sprite eller någon annan klar läsk. Då får du en härlig mjölkkaka att knapra på.
Helt rätt! Ahlgrens bilar ska avnjutas för sig. Jag är en stor fan av både Cola (Coca Cola, givetvis) och Ahlgrens, men att blanda det är snudd på att häda. Till Cola passar Chips, popcorn eller något dylikt...
Mattias - 74: Ahlgrens bilar och cola är som att att blanda kir och pepsi eller varför inte Marinella och Trocadero. Min erfarenhet av att blanda dessa (bilar och cola), förvisso rätt schysta produkter, är att man har en flaska outspädd YES diskmedel i munnen.
Poffa: Det stämmer. Jag sökte på deras sida för nån dag sen men då hittade jag inget. Nu gick det bättre. Men man måste tydligen kontakta supporten och de lägger till en brasklapp om att man kanske måste betala för skiten!
Mattias - 74: Haha det kan du nog faktiskt fråga rätt många att jag dricker mycket sällan några öl före eller under match då jag tycker man snabbt tappar focus på det man är där för. Dricker en öl innan på vår buffe dock :)
Mattias - 74: Brukar själv trycka i mej 1,5 liter cola och chips när jag ser hockey på TV :) Ser man den på plats i SCandinavium är det alltid glass i 2a pausen.