ernie eagle: Oj då, käre nån! Annars är ju Coca Cola och två magnecyl skitbra, för att inte snacka om att röka bananskal! Så här efteråt kan man fatta att rökta bananskal ger doser av sånt som dödar plantagearbetare i mellanamerika, men vafan...
ernie eagle: Oj, här fanns det visst en "lika som bär"-tråd. Men då kan jag ju lansera min teori, som framkom när jag satt och såg Julgransplundring på Berwaldhallen. Nämligen att rollfiguren David Brent i tvserien The Office och sångaren Jan Johansen är lika som bär.
Får väl hoppas att ni kommer ihåg hur Jan Johansen ser ut, Davis Brent är mannen i tomteluva på bilden nedan.
Förresten så hittade jag dig på bild i min kamera tillsammans med Marre70, Petra och även ett annat kort med dig och mannen som tog sitt pick pack till Götet....
orion: Jo, jag var hem till honom, då visa han mig hela sammlingen. Han har ju bla lånat ut allt som hänger på Olerys och i TIK kansliet. Han tom gav en klubba till lillstrimmas son för han hade ingen.
Chief: Det ämnet kommer jag inte ihåg att han hade någon åsikt om...
Däremot så sade han, när mormor klagade och sa att han måste skynda sig så att han hann med arbetarbussen, "Äh, jag har fått vänta så många gånger på bussen så vad gör det väl om de får vänta på mig"
65selander: Curres ligger fortfarande vi dkyrkan och ägs (om inget har hänt) av Bertil Littmar, Timråit och samlare av hockeytröjor! (Världsberömda sådana!)
65selander: Jo, den ligger kvar, fast i ny tappning. Vet inte vad det heter numera. "Raggarnas" sista räddning vid 4a tiden. Men då var de 2 grillade med pommesfritt och räksallad som gällde.
Skulle man gå i dag till en Sibylla kiosk och beställa det. Då såg dom nog ut som fågelholkar
Helg Ernest: Lite vatten kan man hålla i vissa sorter får jag säga det höher smaken annars skall den vara brevidf, Hur skulle det se ut om du hällde vattnet i vinet?
Är det någon som minns Curres som låg vid kyrkan *mums*
Håller med Westrerlind att Daniels borde inte få säljas eftersom dom inte själva får dricka skiten på orten. Och dom kan inte rösta om det heller eftersom dom är för få enl lagen för att få rösta om det. (se länk)
Eller Brünäsare?
Leve gifterna....