Vem F*n bryr sig om Sabbath när Iron Maiden spelar på Ullevi den 9 Juli ;)
I mitt tycket Världens bästa Hårdrocksband genom tiderna. Skulle inte vilja missa konserten för allt smör i Småland, blir för övrigt min 5:e gång jag ser dem ;)
Hallowed Be Thy Name " Live " är som en Orgasm på 7 minuter ;)
Metal Guru: Men jag ställer mig frågande, är det inte medlems uppsättningen sedan 77 eller tom. ännu tidigare ? Tycker jag känner igen namnen från Paranoid skivan den är ju tidigt 70 tal. Skall jag måsta leta igenom skiv traven efter alla mina Sabbat skiver från början av 70 ?
Hälge: Om jag inte minns fel så var väl K2 engagerade som musikunderhållning av någon fackförening eller något sånt, och att det var något problem med ljudnivån. Någonting om att fackföreningen inte riktigt visste vad det var för artister de hade bokat eller något åt det hållet.
Hälge: Fast Bodies without Organs är nog också något i min stil. I varje fall är deras nuvarande singel "16 tons of hardware" flitigt spelad på radion och teven.
knaskamilla: Så är det nog, men om länken hade fungerat så hade jag nog fått med mig några tjejer när de sett den tuggummituggande killen och killen med det långa vita håret.
Grejen är ju den att han faktiskt både är snygg, sjunger bra, dansar bra, är rolig och charmig på samma gång. Dessutom verkar han vara värsta omtänksamma människan. Skrämmande.
knaskamilla: Äh, erkänn att ni inte bryr er om sångröst vad gäller den där Martin. De hade nog kunnat ställa en pappfigur av honom på scenen och ni hade ändå suttit där med dräggel på hakspetsen och något fuktigt i blicken ;)
Black Sabbath spelar i Globen Black Sabbath med Ozzy Osbourne, Tony Iommi, Geezer Butler och Bill Ward ger en spelning på Globen i Stockholm den 3 juli. Efter årtionden av medlemsbyten bestämde sig originalmedlemmarna 1997 för att återförenas. Succén är given och Black Sabbath har sedan dess kommit att återta sin plats som ett av världens mest framgångsrika hårdrocksband. Biljetterna släpps den 14 februari.
Chief: Nej man fick väl några blickar men mer än så var det väl inte, men det fanns några riktiga godbitar man bara ville slita tag i =)
Men då¨risken var alltför uppenbar att jag då fått påhälsning av fabror dum dum och fått åka plinplongbil till snuthuset, så övervägde jag aldrig ens den tanken.
Jag var inled i frestelse men avstod från att göra något riktigt dumt som den gentleman man är ;)
Annars kan vi ju ta en fika nästa gång jag är i stan...*asg*
ernie eagle: Jag fick ett tipps en gång av en tjej ! Sätt dig på handen så den sommnar, för då känns det som någon annan gör "DET" åt dig. ( c : Eller som min gammla polare alltid sa. Fuck your self and save your mony.
Klockren burk Mr Frisco,