Nänä, din önskan är uppfylld. Som enväldig "tävlingsledare" så har dufått den bild du begärde. Efterhandskonstruktioner tillåts ej. Vill duse en bild med A-laget får du helt enkelt klara av den nuvarandeönskningen och DÅ begära en matchbild med Sandvikarnas A-lag.
Ett par coola, gamla Addidas-sneakers är det som nu är den gällande önskningen.
Det är väl min önskan som skall uppfyllas om nu frisco godkänner min bild, och jag önskar återigen en matchbild med IF Sandvikarna, seniorlaget (det borde jag förtydligat redan förra gången).
Ragnar: Den som lärde frugan att åka skridskor var Lillstrimma, uppe på planen på vivstaskola. Det skedde under några lördasförmiddagar 1969 eller 1970.
Jag var med föräldrarna på Tostared sommarland för en massa (typ 20) år sedan. Där satt det lappar om att legendaren Gunnar Gren skulle berätta gamla minnen från sin karriär. Vi gick dit, fick lite minnen berättade för oss och fick sedan förmånen att lira lite med den gamle legenden. Så jag har faktiskt lyckats med att tunnla Gunnar Gren.
Jag kommer ihåg när Europe var på ladan och spelade. Jag stog och tittade genom en liten kabellucka på långsidan och faktiskt såg jag mina idoler genom den. Då kunde man skryta på skolan efter det.
Ja, det här är ju bedrövligt. Fast nästa helg kanske det blir bättre. Martin Stenmarck är ju med. =) (Och lite annat folk som känns lovande också, dessutom.)
Själv liftade jag och en polare med "Clabbe" från Viskan till Matfors en varm sommarnatt för 16 år sen. Tänkte först skriva hans riktiga namn, men jag har ingen aning hur han stavar.
En annan har ju smörjt kråset och skrålat "Håcken fan ha klöft deg då" med HP Burman på SAS-Radison i Östersund -98. Skakade tass med 4/5 av Iron Maiden -92 och de skrev roliga kråkor på min jeansjacka.
Kan intyga att HP drickar man inte under bordet i första taget.
miiike66: Ingen får röra pappas modelljärnväg än idag. Fast när en annan samlare pröjsade 5000 för den exakta kopian av järnvägsstationen så sålde han den. Han kan ju göra en ny hur som helst.
Annars ska man trycka på knappr å mycket man bara kan. Annars får man ju alrig bingo.
Kickan: Då har du och jag lika tokiga pappor. Fast min är säkert starkare än din. I alla fall så är modelljärnvägar inte min stora passion här i livet...
Man fick ju knappt röra skiten när farsgubben lekte dilligens uppe bland molnen. Fast ibland när han var bortrest så tjyvlånade vi modelljärnvägen. Det roligaste var att växla om spår och trycka på alla knappar. Jag gillar att trycka på knappar än i dag...
Nänä, din önskan är uppfylld. Som enväldig "tävlingsledare" så har dufått den bild du begärde. Efterhandskonstruktioner tillåts ej. Vill duse en bild med A-laget får du helt enkelt klara av den nuvarandeönskningen och DÅ begära en matchbild med Sandvikarnas A-lag.
Ett par coola, gamla Addidas-sneakers är det som nu är den gällande önskningen.