Café

Grupper · 49967 inlägg · 1048 ämnen
« · 509622 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Hitta bilden!
scim:

Nänä, din önskan är uppfylld. Som enväldig "tävlingsledare" så har dufått den bild du begärde. Efterhandskonstruktioner tillåts ej. Vill duse en bild med A-laget får du helt enkelt klara av den nuvarandeönskningen och DÅ begära en matchbild med Sandvikarnas A-lag.

Ett par coola, gamla Addidas-sneakers är det som nu är den gällande önskningen.

Bissett19:

Det är väl min önskan som skall uppfyllas om nu frisco godkänner min bild, och jag önskar återigen en matchbild med IF Sandvikarna, seniorlaget (det borde jag förtydligat redan förra gången).

Bissett19: Duger denna bild?

Jag skulle vilja se en bild på ett par coola gamla Adidas sneakers.

Jag önskar en bild på Natasha Bedingfield istället

scim: Din önskning oxå!!!

scim:

Det där gick ju inte som jag ville, följ länktips istället.

scim: www.kalixbandy.com/fotogalleri/ungdom/foto/U15-S2.jpg

Mer bandy. Då vill jag se en bild på Jonas Claesson i Hammarbytröja när han just gjort mål.

Bissett19:

Ett stycke Agaton Sax levererad, se länk.

Jag vill ha en matchbild med IF Sandvikarna.

Stigsson: En Häxa vare här!!

Vill se en bild på Agaton Sax!!

Bissett19:

Jag vill se Häxan på tomteland.

Mats Edström: En Nordisk Folkbåt har du här!!

Vill gärna se en bild på Tommy Melkersson!!

Tallnäs: En Eda serveras!

Själv vill jag se en Nordisk Folkbåt.

El Maco: Räcker detta eller vill du ha mer neon...

www.wghartshorn.com/citiescapes/images/downtown-neon-las-vegas.jpg

Nu vill jag se logotypen för Eda kommun i bra kvalité.

Salle: Joppheidi! Någorlunda anständig i designerdojor.

Jag vill se en massa neon i Las Vegas.

Salle: Vackert jobb. Dom flesta skulle nog kört Mark II-uppställningen med Gillan-Lord-Blackmore-Glover-Paice.

Mats Edström:

[url=www.thehighwaystar.com]Deras eminenta hemsida[/url]

Vi såg en vacker dam tidigare så varför inte en till.
Jag vill se Heidi Klum (SFW förstås).

Mats Edström:
Vilken båt,

Salle: En mycket vacker dam, skulle vara angenämt att få ta en tur i viken med henne.

Efter moget övervägande och lite vånda så önskar jag mej en bild på originaluppsättningen av Deep Purple.

Mats Edström: Chansningen gick hem. Vassego att önska.

Salle: Jag tar en liten chans och gissar på att det är en sån här Riva du vill ha:

En Riva vore inte dumt att vila ögonen på. Men det skall vara en gammal klassisk dam av trä annars får det vara.

Salle: Trevligt med en bild på en före detta granne, även om klubbmärket ser ut att vara lite amatörmässigt ditmålat på den där bilden.

Någon särskild önskan?

Paddan: Enkel god Whisky och ett enkelt gott svar.

Inte så svår denna heller

Salle: Förresten, en önskning... hmm, jag vill se en bild på Ann Ödlings pappa.

Salle: Den var ju ootroligt svår...

Paddan: Den både duger och ger bonuspoäng.

Salle: Varsågod, om den duger vill jag se en bild från The Highland Games.

Sv: Gamla Minnen!!

Jag har åkt bil tur och retur, Jönköping-Öland, med Frank Worthington. En av premiere leagues största hjältar under första hälften av 70-talet.

mangan:

[url=tradera.spray.se/auction/aid_10858131]Här är 4st bilder på Carna i ankdräkt[/url]

Jag vill se en bild på en Lama-helikoter med hängande last. Svenskregistrerad ger bonuspoäng i min lilla bok.

Ragnar:
Den som lärde frugan att åka skridskor var Lillstrimma, uppe på planen på vivstaskola. Det skedde under några lördasförmiddagar 1969 eller 1970.

Salle: Jag drar mig undan och skäms.

friskan:
Du är klart 1-a...Jimi Hendrix...wow.

Jag såg Jokkmoks Jocke (eller Motjucksjocke som vissa kallar honom) på Tjärnkväll i Vivstavarvstjärn.

mangan: Inte nog med att du är i fel tråd du erkänner även "förlust" i bildfrågan. AjAjAj!!! 

mangan: Antar att min bild var svår att hitta så vi gör det lite enklare. Vi säger att jag vill ha en bild på Carnbäck i Anaheim-tröja istället.

Jag var med föräldrarna på Tostared sommarland för en massa (typ 20) år sedan. Där satt det lappar om att legendaren Gunnar Gren skulle berätta gamla minnen från sin karriär. Vi gick dit, fick lite minnen berättade för oss och fick sedan förmånen att lira lite med den gamle legenden. Så jag har faktiskt lyckats med att tunnla Gunnar Gren.

Jag kommer ihåg när Europe var på ladan och spelade. Jag stog och tittade genom en liten kabellucka på långsidan och faktiskt såg jag mina idoler genom den. Då kunde man skryta på skolan efter det.

Frisco: Coolt. Själv var jag med och såg när Giffarna harvade sig upp från div3 till allsvenskan 1985/87...

1985: Äntligen serieseger. Efter bl a segrar mot Östersund (10-0) och Myssjö/Oviken (8-0). Kval mot Skövde. 1-0 hemma och 2-3 borta.

1986: Serieseger i tvåan.

1987: För första gången höll sig Gifferserna kvar i allsvenskan.

Sv: Melodifestivalen
Dragan 2k:

De två hittills har jag sett, i gott sällskap. Utan det goda sällskapet hade jag nog inte orkat kolla.

knaskamilla: Ser du på dessa uttagningar varje gång de visas eller begränsar du dig till den uttagningen där Hr Stenmarck är med?

liza:

Ja, det här är ju bedrövligt. Fast nästa helg kanske det blir bättre. Martin Stenmarck är ju med. =) (Och lite annat folk som känns lovande också, dessutom.)

Sannes: De 2 delfinalerna i år har varit klart sämre än om man tar det sämsta från både 2003 och 2004.

Själv liftade jag och en polare med "Clabbe" från Viskan till Matfors en varm sommarnatt för 16 år sen. Tänkte först skriva hans riktiga namn, men jag har ingen aning hur han stavar.

Sug på den du!

Jag mötte Lassie!

Jag mördade Bambi!

Det första är ivarjefall sant.

Jag tog nästan i Jimi Hendrix när han spelade i Ljusdal 1969.

Frisco:

Du som är Hammarbyare kan juinte vara stolt över den matchen ;)

miiike66, mattias - 74: Jag var en av de 1033 som såg div 1 matchen mellan Hammarby - Hertzöga på Söderstadion 1992. Resultat: 0-4.

Ähh!!! Mopeder, Sacic arena och Torsten Flink.
En annan har ju smörjt kråset och skrålat "Håcken fan ha klöft deg då" med HP Burman på SAS-Radison i Östersund -98. Skakade tass med 4/5 av Iron Maiden -92 och de skrev roliga kråkor på min jeansjacka.

Kan intyga att HP drickar man inte under bordet i första taget.

Snart slutar ma jobba. Hem och nanna kudde.

LOVE PEACE AND ENTERTAINMENT

miiike66: Ingen får röra pappas modelljärnväg än idag. Fast när en annan samlare pröjsade 5000 för den exakta kopian av järnvägsstationen så sålde han den. Han kan ju göra en ny hur som helst.

Annars ska man trycka på knappr å mycket man bara kan. Annars får man ju alrig bingo.

miiike66: Dilligens? nu jälar hoppar jag ner i hörnsoffan och knyter mig. Stins heter det väl?

Gonatt och sussa så gott..

ZzzZZzzZZZäta ZZzzZZZzZZZäta ZzzZZzzZZZäta

Kickan: Då har du och jag lika tokiga pappor. Fast min är säkert starkare än din. I alla fall så är modelljärnvägar inte min stora passion här i livet...

Man fick ju knappt röra skiten när farsgubben lekte dilligens uppe bland molnen. Fast ibland när han var bortrest så tjyvlånade vi modelljärnvägen. Det roligaste var att växla om spår och trycka på alla knappar. Jag gillar att trycka på knappar än i dag...

« · 509622 · »