Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Metal Guru: Jag håller inte med din speedway och Friscos bild var tveksam men här har du [url=www.lotustrading.com/juliasdream.JPG]Julia's Dream[/url] så att vi kan gå vidare.
Metal Guru:
Du är nu farligt nära att få göra straffarmhävningar för att ha önskat då det inte är din tur. :-)
Helg Ernest:
Powerball är ett träningsredskap för armar och axlar som bygger på gyroteknik. Man skall helt enkelt rotera ett bollen med handkraft och på så sätt sätta fart på gyrot. Eftersom man inte kommer upp i så höga varvtal så att ett stabilt gyro uppnås så kommer bollen att motverka dina rörelser.
Om man har tränat en del med bollen kan man nå upp i så pass höga varvtal att bollen genererar ungefär 20 kg:s belastning. Beroende på hur du håller bollen och runt vilken punkt du ger den acceleration så kan du träna olika delar av armar och axlar.
Helt klart är i alla fall att det känns på då man använder den och den är dessutom rolig. Jag har min liggande här på jobbet och kör med den varje dag, men då jag inte använder den så gör någon annan det. De kan helt enkelt inte låta bli den.
Vill du veta mer kan du alltid läsa på länken.
Poffa:
[url=www.dino.se/product.php?pid=116&PHPSESSID=87a6dbfb2ce8322c1d5d41dd4def8d0f]Powerball var det beställt[/url]
Jag önskar mig en bild på Brynäsfans i Prag under EHC
Salle:
Den enväldiga tävlingskomittén, dvs jag, har tagit upp detta och kommit fram till att Frisco inte tilldöms något straff denna gång.
Paddan:
Snyggt. Man känner igen sig. Tyvärr är det inga ljuva minnen, driftsättningen tog dubbelt så lång tid som väntat och man fick befinna sig två veckor i Linköping. Dessutom luktade det allt annat än kräm där.
Bilden passar dock lämpligt in i min samling över pilkastningsmåltavleobjekt.
Din önskan.
Fel Julias Dream.
Skojade bara.
Jag har ju inget slutspel att ty mig till, så jag är bara lite drygare än vanligt. Och jag måste säga att ni visat stort tålamod med mig.
Min Julias Dream är en låt med den fina pop-orkestern Neon Rose, men finns tyvärr inte på bild. I varje fall inte som jag vet. Och nej, eftersom min del i tävlan aldrig varit godkänd kan jag inte heller straffas med 50 armhävningar.
;0)