Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Paddan:
Själin bor i Uddevalla nu, då han tränar stans hockeylag.
Sorry, detta har inte alls med "Hitta bilden"-tråden men hoppas att det går bra ändå....
Frisco: Äh, vadå, Bjästa har vi ju exempelvis hockeyexporten Tommy Själin att vara stolt över.
Undrar om jag ger mig ut på omöjligt uppdrag när jag önskar en bild på domherren Sven-Erik Sold
Frisco:
Det där är något att vara stolt över. Godkänner du så vill jag se en bild på en sovande gubbe. Mest för att jag skall sova nu.
Frisco:
Vad är det för skum bild du har hittat, vi har ingen cykelstaty på torget. Det var inte den bilden jag hade tänkt mig, men jag godkänner bilden, då det är rätt staty i bakgrunden.
Så Frisco, din tur att önska.
Förresten, så här ser statyn ut från rätt håll.
mangan och 65selander:
Jag var själv inte helt säker på att det var Valand....
Jag vill se en bild på statyn som står på torget här i Uddevalla.
Frisco:
Så attans roligt vet jag inte om det var. Jag lyckas då inte få till någon bild, så mangan får börja ladda för sina armhävningar.......
Frisco: Ähh du han före men jag har bättre väder ;-)
[bild]www.ttela.se/uploaded/image/2003/6/4/DAL-3katebol-200.jpg[/bild]
mangan:
Njae, den är väldigt tveksam måste jag säga. Då jag vet att det finns bilder på Kåtebols Festplats på nätet så hade jag ju uppskattat om jag fick se denna "kultplats"..........
mangan:
Ojdå, ny önskning. Nu skall vi se, den 18 juni i år, tar jag cykeln och drar iväg till Kåtebol, är dans där då.
Så en bild på denna enormt vackra plats, med det något udda namnet, vill jag väldigt gärna se.
Paddan:
Jag kommer alltid med lätta önskningar, hm vad vill jag se...
Jo, en bild på Bodil Hovenlids, det tycker jag blir himla bra och himla enkelt.....
Paddan/Frisco
OT: En sådan korv ligger i kylskåpet på jobbet, vem har sagt att Hästar är skit ;-)
Rätt?