Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Salle:
Den där önskningen undrar jag om den går att lösa. Verkar rätt så hopplöst, tycker jag.
Beppes Flygande Värdshus...
Trafikmagasinet anno ? Den där Christer Glenning får en Skoda att välta vid en undanmanöver i 30 km...
Här är ditt liv...avsnittet med Lasse Strömstedt. Mannen bara sjunker längre och längre ner i fåtöljen, ju mer kåkfarare och pundare som Lasse Holmqvist plockar in...
65selander:
När man börjar att fundera så är det rätt så mycket man skulle vilja se igen. Det är många bra program som har gjorts på SVT. Det hade varit kul att än en gång få se Teskedsgumman, den var jag mycket förtjust i.
65selander: Då dyker självklart frågan upp.
Vilken SVT-glimt vill ni helst se?
Jag vill se namnsdagsserien och "G som i Gemutredningen (eller en dag i Ivar Lo Denisovitj liv)".
På måndag är det fest för den som gillar det som visades förr.
SVT öppnar upp sitt arkiv. (Se länk)
slashpuppie:
Jag betvivlar starkt att det överhuvudtaget finns några bra raggningsrepliker. Möjligtvis: "fan, tills jag mötte dig var jag TIKare, men nu ska jag för evigt vara MoDoit", då.
El Maco: Ingen bonus till dig förutom att du får önska.
[url=medlem.spray.se/nostalgiccorner/hpbimg/1138_file2419_3.jpg]Så här kunde det sett ut strax innan din bild.[/url]
[bild]medlem.spray.se/nostalgiccorner/hpbimg/dadhemsidalogo.gif[/bild]
lex:
[bild]www.bartender.com/4alcohol/learn2serve/baruniversity1.GIF[/bild]
Jag vill se Stig "Stigge" Pedersen och hans 2-strängade bas. Bonuspoäng för fyrverkeri-hjälmen i aktion.
Om elefanten är godkänd så skulle jag helst av allt vilja se ett foto på Mora IK's nya hockeytränare.....Om man inte tillräckligt synsk för detta så nöjer jag mig istället med en virtuell bartender.
NuMo: Om jag finge bestämma så skulle denna inte godkännas.
Orsak till detta är att det inte är under match som Frisco önskar.
Frisco: Jag hade ju hoppats få se en Indigo av Jösse Car men Ginettan gjorde dom ju också så rätt till dig.
Önsk away...
El Maco: [url=www.hudsonhotel.com/hudson_hotel_library.html]Här är baren officiella site & bilder.[/url]
Och här kommer en bild...
[bild]www.forbes.com/images/2001/05/30/hudsonbar_245_300.jpg[/bild]
Hmmmm vad vill man se bild på dårå?!?!?!
Jo! Jag vill se bil tillverkad i Arvika.
Nå nu skiter jag i Hockey. Jag går ut och tar en Caiprina på Hudson Hotell. Visa mig en bild på biblioteksbaren så jag vet att jag kommit rätt.
Sannes: Jag vet att det finns bilder där de bara är "slutspels-skäggiga" och en sån bild duger för det är inte "utmärkande" som de långskägg som dom oftast visar upp.
Kuriosa och Hockeyrelaterat fakta.
ZZ Top var både det första och sista bandet som spelade på McNichols Arena (bla Avalanches förra hemmaarena) som öppnade 1975 och stängdes 1999.