Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Frisco:
Det var en fin bild. Där ser man verkligen hur enormt stor den är. Hade det funnits några B-52:or på plats hade de stått vid de vita byggnaderna till vänster i bild. Det är nämligen delen av flygplatsen som NATO hyr för sin Tysklandsbaserade del av Europaflyget.
Önska.
Frisco:
Ja, jag har ju haft fel förut. Fast bara en gång.
Jag lämnar London men fortsätter på storstadsspåret. Jag vill se en översiktsbild av Frankfurt Flughafen. Ingen teckning utan ett riktigt foto. Den klart största flygplats jag varit på, tyvärr är den lika tråkig som den är stor. Bonuspoäng utdelas om det är någon B-52:a med på bilden.
Frisco:
Jag chansar lite. Tåget är ju från DLR (Docklands Light Railway). Om arenan är den till vänster på bilden är vet jag dock inte.
Jag har åkt där i Docklands, det var medans man fortfarande höll på att bygga på i princip varenda byggnad runt omkring banan. Häftigt var det i alla fall.
Frisco:
Ja, där har jag också varit och sagt mitt. En härlig plats där folk från alla samhällsklasser och med de mest udda kommentarerna kan få sin plats. När vi var där så blev jag i princip avsliten kameran, allt för att jag tog ett foto på en man som inte ville bli fotograferad då han höll sitt tal.
Önska.
knaskamilla:
Då vill jag gärna se en bild från London. Närmare bestämt en bild på Speakers Corner i Hyde Park.