Café

Grupper · 49979 inlägg · 1048 ämnen
« · 550133 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Hitta bilden!

Frisco:

Okej, jag hittade en annan form av blixten också.

Du får väl ta den som tröst för att det var en teckning. Men jag önskar mig en bild på en gammal S-ford med svärmorslucka.

Poffa: Jag gillar ju inte teckningar men jag är snäll. Jag vill se bilder. Så här ser en blixt ut i verkligheten. Med spelförslag till och med. hem.fyristorg.com/bredd/main/bilder/eb/fo9.jpg

ÖNSKA!

Frisco:

Duger denna?

Poffa: Visst var det vackrare förr? Lite bangolf nu då.

Jag vill se en bild på en EB-bana vid namn blixten.

Sv: HJÄLP....hjälp......
Friman SR: Använder du MSPaint??? Var lite mer anarkistisk och tanka hem ett bättre bildredigeringsprogram. Jag tipsar om Paintshop Pro då Adobe Photoshop är "för bra"

Frisco:

Vajjert, önska.

Salle: Yes, det är D-A-D och det är klubbspelning här i Gbg på torsdag....;-) Scare Yourself är bra och back to basic, typ "Riskin' it all", tycker jag då.....

Men mitt dilemma är att bilden blev så liten......Satan.... Något anarkistiskt är i min datormaskinen va???? Kebab???? Frågan är..... Varför är bilder jag sparar i Paint av jämförbar storlek som tidigare bilder sparade i Paint och sedan när jag tar in dom på annat ställe så blir de knappt läsbara?????

Hart någon den sollutionen på denna frågat va????? 

Salle:

Okej, då vill jag se ett foto från Örnsköldsviks torg. Men det skall vara från den tiden då biltrafik var tillåten på torget och då det låg en mack där.

Poffa: Hjältar min själ. Önskan är din.

Salle:

Vassego...

Mats Edström: Då vill jag se de fyra kamraterna i Joe Bar Team varvandes vid ett trafikljus.

Friman SR: Det är D-A-D - Scare Yourself men det ser jag bara för att jag kikade på omslagsfilerna jag har i eftermiddags. Om du vill så kan du få dom. Alla är STORA, Front 2.52mb, CD 3.0mb & back 4.32mb.

Skall dom lira i GBG... Attans att man bor lite avsides. Dom kom ju iofs förbi här 1995 under Lollipopturnen och rockade FETT.

Salle: ...den duger gott. It's good to be the king-scenen ur Det våras För Världshistorien är inte helt ur Jämos synvinkel men skön.

Rock on, man!!!

HJÄLP....hjälp......

Jag sysslar med lite halvillegala saker, jag bränner mina eget köpta CD-skivor åt mina vänner så man får intressera dem, pådyvla sin egen musiksmak lixom, ja vara precis exakt som jag var när jag gjorde blandband förr.. Hursomhaver och snäll som jag är, så gillar jag att göra anarkistiska omslag till det jag ger bort, fint men anarkistiskt ska det vara.... och ett leende när de får skivan skadar icke.....;-) Hursomhaver så gör jag anarkisten som så att jag PrintScreen:ar en coolbild, sen går jag in i Paint, pastar och beskär den och sparar den för att sedan göra ett CD-cover via MusicMatch....... Anledningen att jag skriker på hjälp är att den sparade bilden i Paint blir faan så liten när jag tar den till MM där jag tillverkar omslagen.......så var det inte förut och något har hänt.... I Explorer så är nya och gamla bilder av ungefär lika storlek.... T.ex jag tänker nu tortera er med en bild som blir en pluttinutt på skivomslag fast den är normalstor på disk.....

Ja, det har hänt att pastade bilder har blivit små i andra applikationer än MM förr...Nu tänker jag testa hur det blir nedan......

Messa mig om ni har lösningen på dilemmat så slipper detta bli en så lång så där offpisttokidioti tråd som blir en följetång.....

Nu...blir detta en synlig bild eller osynlig pluttinutt tro....????  Ser ni bilden så ska jag se nämnda hjältar på klubbspelning här i Gbg på torsdag.....

Mats Edström: Liten bild men...

[bild]www.nuloop.com/real/Unidisc/spec1776.jpg[/bild]

Salle: En bild på Mel Brooks när han tittar djupt i dekolletaget...

Salle: även en bra låt Paranoid android...  men det tror jag inte Skarin tycker;)

Sv: Appropå Maiden...
Salle: Men senast jag såg till dom s¨å hade de ju stilat till sig lite med utseendet:) en kille jag lyckats träffa alla gånger jag varit på maiden har sett dom 23 raka spelningar, det är inte dåligt heller:)

Mats Edström: Och den sitter som en blykepa...

Marvin The Paranoid Android från nya filmen [url=hitchhikers.movies.go.com/]Hitchhiker´s Guide To The Galaxy[/url]

Friman SR: Det har ju gått ett SVT-reportage på 45min-1tim om dessa grabbar. Dom hade skappliga samlingar med skivor, tröjor, videos & diversiteter av Iron Maiden. 
Att dom sen bidrog till hårdrocks-stereotypen med Camaro/Trans Am, bira mm gjorde att man skrattade lite för mycket åt dom. Men Maiden kunde dom.

Friman SR: Palla 91 stycken??? du man skulle vara i himlen då ju... jag har sett dom fyra gånger bara men det skulle vara kul att spränga 10 gränsen:)

Appropå Maiden...
Willysson: Det var ett reportage i GP om nedanstående herrar, ökända som Bröderna Hårdrock, och där stod det att bröderna har sett 91 konserter med Maiden och dom har inte missat många turnépremiärer...
91 konserter, skull Du palla det Willysson...?

Salle: Chansar vilt...

Friman SR: Tanken var god men tyvärr. Paddan var på rätt spår men tog inte det hela i mål.

Friman SR: Fan vad jag längtar till Maiden!!!! det blir våldshärja i tre dygn:))

Salle: Frågan är om det är en robot och frågan är om han heter Marvin, han kommer iallafall hit i sommar....;-)

Paddan: Det stämmer att din robot har spelat rollen i BBCs TV-serie. Kuriosiöst så är det samma skådespelare som "agerar" rollen igen.

Salle: Nää, jag vet att det inte är den, fast den där tror jag är från BBCs version av mästerverket.

Jag är helt enkelt väldigt kulturellt obildad.

Paddan: Det där är inte den robot som kommer till sverige i sommar. Den där har väl kanske varit här förut men det var inte den jag ville se.

Har du inte läst boken. Skämmes ta mig fan. Du kan få låna den (hela serien) av mig om du vill.

Salle: Hmm, jag som inte ens läst boken, skäms på mig!

Men då vill jag, ifall det är rätt Marvin, se en bild på en Haggis.

Sannes: Dröm sött.

Då vill jag se en robot som är 37ggr äldre än Universum, har taskig mental hälsa och ofta lider av värkande dioder. Roboten (mfl) kommer till sverige i slutet av sommaren.

Salle:

Såklart är det rätt bild, nu överlåter jag till dig att önska.

För egen del så är det gonatt.

Javisst ja, jag skulle önska också.

Efter att ha letat mig halvt fördärvad efter en bild på den däringa hockeyspelaren, så vill jag att det nu skall vara lätt att hitta.....
Hm, så därför vill jag se en bild på Roy och Roger från serien/filmen Macken.

För egen del så säger jag: Hejdå HS, vi syns morrn.

Paddan och Salle:

Jag hittade dessutom en länk om grabben, Alexander Drozdetsky (Drozdetskij). 

Om länken funkar är en helt annan historia.....

Sannes: Om detta är rätt person på bilden så bugar jag mig, japanskt, djupt.

Själv gick jag vilse bland all kyrrilliska.

Paddan: Förresten, önska på vetja!

Sannes: Trevligt, trevligt, han spelade i Nefthekhimik, eller något sånt och i Ak Bars Kazan den gångna säsongen. En av hans fars matchtröjor finns tydligen att beskåda i Borås HCs hemmahall.

Paddan:

Druttens son, tror jag alltså

Sv: Bästa raggingsreplik!!!
Herminator: Haha - eller, får jag bli din springande stafettstav...

Den här kanske också funktionerar om man har mycket pengar:

Här har du ett par tusenlappar, sup tills jag blir snygg!

Sv: Bästa raggingsreplik!!!
miiike66: Nu så här efter ROX-stormen finns det en klockren.
-Får jag bli din vandrande jättedildo? He, he, heeeh....
Känns som en rookie of the year i denna kategori.

Sannes: Okej, det ska väl gå bra.

Då vill jag se en bild på "Druttens" son, för att fortsätta med barnprogramsassociationer.

Paddan:

Jag fortsätter med barnprogramstemat, en bild på Humle och Dumle, tack.

Sannes: Jepp, gissa på!

Paddan:

Jag vet inte ens vad Starzinger är men kan detta vara rätt?

Sannes: Hmm, Tjeborasjka och Jena menar du väl... ;)

Då vill jag se en bild från Starzinger

« · 550133 · »