{8225}: Det ska visst bli sol imorgon igen efter en dag i mörker .. Lyssna på I'd love to Change the World ..det hjälper för det vet jag . Alla får lyssna på den ikväll 🔊
{8225}: November kommer med storm steg och regn som blivit för mycket här uppe dessa veckor . .Novemder medlåten Mount Everest ett bra val nu i tunga tider .
KulaShaker: satt o funderade på Vangelis, förutom ditt ypperliga bidrag, men 'Triumfens ögonblick' Väldigt bra film med fantastisk musik. Då fick jag ihop det o kan somna med gott samvete
KulaShaker: oerhört vackert o nostalgiskt, men måste tillbaka till eurovision då. när det var på riktigt , utan den där jävla Christer 'ingen röst' Björkman. Mer grekiskt, fast för ett lilleputtland då.
Silly: då tänker man på Zorba(angående grekisk musik), men nu ska jag erkänna en sak. eurovision dog för mej på 70talet, men köpte faktiskt en singel(2.95 kronor, REA) en gång. Gillar låten o inte blev det sämre av att en brasiliansk namne (både som fotbolls-spelare o politiskt medveten) gjorde entre på världsscenen några år senare
{8225}: Det har du rätt i , två grupper med överdånig musik ( överdrev lite ). Det är bara att vända på skivan och njuta mer . David Bowie har några också .
Söderöver: Ja det ser ljust ut tycker jag, ekonomiskt har jag aldrig mått bättre, nordisk tillväxtcertifiering, nyanställningar och en del stora investeringar gjorda för kommande projekt.
Sverige som land står inför några av det största ... | Läs mer