Jag skulle vilja se en bild på den gamle Timråspelaren som nu är musiker och spelade på kryssningen "Gays on Waves" 2002 och som framförde låten "I was blind"
Jag vill se en bild på en man. Han är amerikan men har sina rötter i Stöde. Lever och bor följdaktligen i USA. Han har jobbat med Quincy Jones sedan 1958. Dessutom är han mannen bakom Michael Jacksons sound.
Salle: Köpte den på Backlunds Radio & TV i Vivsta för många år sedan. Kommer till och med ihåg texten. -Lucia Lucia det brinner i ditt ljusa hår. ..........
Per HApps: För en gammal musikhusare och dessutom var min brorsa polare några i bandet.
Har du singeln. Imponerande då den inte sålt i så många exemplar. Vet bara om 2st som har den utanför bandet och produktionsteamsdeltagarfamiljemedlemmar (puuuh).
Salle: Helvete, där trodde jag mig ha en slamkrypare. Med lite tur kan den singeln finnas i min skivsamling, skall kolla vid tillfälle eftersom den ligger nerpackad i ett förråd uppe hos morsan.
Kan det vara Bruce Sweiden?
www.lydsystemer.no/images/dpa/Bruce%20DPA%20003.jpg
Jag skulle vilja se en bild på den gamle Timråspelaren som nu är musiker och spelade på kryssningen "Gays on Waves" 2002 och som framförde låten "I was blind"