Bättre att förekomma än att förekommas. Och dessutom vill jag inte ens komma i närheten av några armhävningar så...
[bild]pages.prodigy.net/bote/signs/images/us1mile0_2.jpg[/bild]
Får jag önska igen nu? Om så så vill jag se betongklumpen som finns vid kontinentala USA:s sydligaste punkt (som faktiskt är på en ö).
Salle: Det börjar bli svårare att hitta på nya önskningar än att hitta bilden...
Jag vill se en bild från nollpunkten på US Highway 1 (skyltbevis i bilden)
Salle:
[url=www.grrgh.com/007/bilder/filmer/drno/walter1.jpg]Pickadoll[/url]
Jag vill se Anja på en bild som är tagen i Vemdalen
Frisco: Inte som man tänker sig en Trabi men ändå...
[url=pascalpierart.free.fr/photos/script/albums/userpics/10001/normal_TUNING%20Trabant%20601%20Combi.JPG]Trabant Kombi[/url]
Mats Edström:
[bild]www.aftonbladet.se/kultur/0401/08/KULTUR-08s04-asanisse-10.jpg[/bild]
En Coca-Cola-originalflaska är nästa på listan.
Tycho: Wrestlaren heter Asbjørn Riis.
Jag vill se Åsa-Nisse...om jag får godkänt förstås.
Tycho: Du kan få denna bilden av mig istället [url=www.early-birds.com/images/gallery/sandrobmapleont.jpg]för denna måste godkännas[/url].
Så kom med din önskning.
Salle: Varför skrev jag baksida när jag menade framsida.
[url=www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=magnus_och_brasse__varning_for_barnback.jpg&user_id=19]Så här ser baksidan ut[/url]
Mats Edström: Hittade bara pyttesmå bilder så jag la in denna i mitt filarkiv.
[url=www.hockeysnack.com/user/files.php?showfile=magnus_och_brasse__varning_for_barnfront.jpg&user_id=19]Varning för barn (baksida)[/url]
Jag vill se en hårig spindel.
Salle:
Varsågod, här kommer de tre vise...
Om bilden faller dej påläppen så önskar jag mej en bild på Magnus & Brasse, helst från någon av deras shower.
Poffa: Bugar ödmjuk...
Då vill jag se en bild med "Il Buono, il brutto, il cattivo" som nämts i Clintantråden.
Salle:
Du slipper moderering, den här gången. Om Stigsson godkänner så är det din tur att önska.
Stigsson: Med risk för att bli modererad så kommer Shrek & åsnan. Jag slänger även med fru Shrek som bonus.
Frisco:
Får jag presentera Micro Daytona Banked Oval Racing!
Godkänd?