mangan: Vi snackade ju om McLaren-förarnas diamantbeprydda hjälmar igår och det är kval till Monaco i skrivande stund. Så jag vill se en signerad Lill-Lövis-hjälm.
Men, Mangan kanske sitter cooool trots att han inte definerade könet på den hoppande, var du ute efter en kvinnlig hoppandes eller????? Jag har ingen i brådrasket men det vore coolt att hitta en.......maybe är det nu min uppgift...;-)
Helg Ernest: Inte speciellt knivig, då farsan har en samling av ca 150 skivor med Spotniks. Min önskan blir att få se en bild av någon som hoppar rep med bar överkropp.
mangan: Det är ju ganska konstigt att vi svenskar inte är mer införsatt. Spotnics är/var ju Världsartister när det begav sig. I Princip var det bara Spotnics / Sverige Shadows / England Ventures / USA Alla har dom gjort brak succe i Japan och resten av världen.
Jag har ett vagt minne ac ett TV program där dom avhandlade dispyten mellan Bo Winberg och Hank Marvin. Rena pajkastningen.
Men Svensk utlänsk succe , då pratas det om ABBA, Roxett med full rätt, Euorup och Björ Skiffs med Hookd on a feeling. Då spotnics måtte haft mer succeer än dom 2 sistnämda. Dom nämns aldrig. Jag vet inte var du hittade den, men jag hittade den på en tysk fan club sida. Så dom är ju stor fortfarande utomlands
Salle: Jasså ! Vart det jag som fick önska ? Dåvill jag se - Statshustornet i Stockholm startar som en raket. Några ledtrådara. Skivomslag, Svenskt instrumentalgrupp, 60 tal
mangan: Ehm, jag tar tillbaka det där. Efter att ha använt min fina scroll-knapp måste jag godkänna bilden. Jag kommer dessutom att göra en armhävning eller två... Önska på!!
Frisco: Nä, det har du rätt i. Men det brukar även bli irritation om den som hittat rätt bild inte är inloggad och kan önska när gokännandet kommer. Ville bara gardera mig lite.
Duger denna?